@ The.Terminator
Dank je

Ik vind ze persoonlijk ook niet grijs.
@ Nomad85
Ik denk dat je daar gelijk in hebt.
@ Wilko
Dank voor commentaar.

Dit was aan de rand van Veenendaal, midden Nederland. Ik dacht juist dat A'dam veel last van de sneeuw had, mijn broer kon er al niet naartoe wegens de sneeuwval. Het is wel moeilijk fotograferen inderdaad, ik kon op een gegeven moment amper nog de knop indrukken door de kou
@ Johndoe1977
Ik wil het ook niet verdedigen, maar omdat daar al discussie over zijn geweest bij iemand anders, deed ik het maar wat voorzichtigjes aan. Het ligt misschien ook meer aan smaak, ik houd erg van donkere, z/w fotografie (deze serie is trouwens niet z/w), sommigen vinden het dan snel te donker.
@ Lt.Marx
Dank je

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het doe aan de hand van objecten, maar ik het gewoon het gevoel dat ze schever worden als ze aan de hand van de gras/bos grens worden rechtgezet. Vooral omdat ik dan niet parallel voor die grens sta.
@ Karel V
Sorry!

Ik blijf denk ik te snel bij een omgeving hangen, dat was ook bij dat parkje...Maar zo zie je wel in welke omstandigheden het zich verkeerd bij zulk weer. Nu alleen nog de lente en ik heb een seizoenscollectie inderdaad