[VISTA] Gadget maken met RSS

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:51
Ik wil voor Vista graag een Gadget maken. NU heb ik gezocht hoe dat moet en dat snap ik, dat gaat goed komen. Nu zit ik echter met het probleem dat ik in die gadget graag een RSS feed weer wil geven. Dit kan echter met PHP. PHP scripts draaien niet op Vista dus dat gaat niet.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit moet want op Google (en hier) is er nog weinig over te vinden behalve dat ik zie dat er mensen zijn die het voor mekaar hebben gekregen :)

Verwijderd

Uuuuhhhmmm er zit standaard een gadget in Vista die RSS feeds kan weergeven ;)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
MiKeZZa schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:58:
Ik wil voor Vista graag een Gadget maken. NU heb ik gezocht hoe dat moet en dat snap ik, dat gaat goed komen. Nu zit ik echter met het probleem dat ik in die gadget graag een RSS feed weer wil geven. Dit kan echter met PHP. PHP scripts draaien niet op Vista dus dat gaat niet.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit moet want op Google (en hier) is er nog weinig over te vinden behalve dat ik zie dat er mensen zijn die het voor mekaar hebben gekregen :)
Er zit standaard al een RSS feed gadget in Windows Vista. Je moet alleen even met Internet Explorer 7 de RSS feed toevoegen, en dan kun je em ook selecteren vanuit de gadget.

Check de meegeleverde "feed headlines" gadget. Deze kan ook van de sidebar ontkoppeld worden.

Voor een idee hoe ik mijn 2e desktop heb ingedeeld: http://www.dutchusa.com/images/fok/desktop2.png

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Coole desktop....hoe kom je aan die CPU en uptime meters ??? Zou jij het linkje willen droppen?

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:51
Oh mijn god, hoe simpel :D

Mij was gevraagd om zo'n ding te maken maar ik draai zelf geen Vista dus was er niet van op de hoogte maar ik snap wel waarom ik er niets over kon vinden! THANX!

Verwijderd

LOL...ja het leven kan soms makkelijk zijn :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:11:
Coole desktop....hoe kom je aan die CPU en uptime meters ??? Zou jij het linkje willen droppen?
http://gallery.live.com/

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1