(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Nu kan je gewoon booten (kies voor booten met CD ondersteuning) en dan vervolgens kan je op de drive van de CD de pqmagic bestanden starten.
Je kan natuurlijk de overbodige bestanden van de bootflop weggooien en je config.sys en autoexec.bat aanpassen zodat pqmagic automagisch gestart wordt.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Dus dan moet ik de cd branden met de diskette, en later de bestanden toevoegen? Ik moet dus niet sluiten?FatalError schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:12:
Wat ik altijd doe is een Windows ME bootlop gebruiken om het bootgedeelte te maken (1.44 floppy emulatie aanzetten) en dan de executables enzo naar de CD kopieren.
Nu kan je gewoon booten (kies voor booten met CD ondersteuning) en dan vervolgens kan je op de drive van de CD de pqmagic bestanden starten.
Je kan natuurlijk de overbodige bestanden van de bootflop weggooien en je config.sys en autoexec.bat aanpassen zodat pqmagic automagisch gestart wordt.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Bij het booten krijg je nu het bootmenu zoals op de floppy stond, kies hier voor starten met CD-ROM ondersteuning. Vervolgens kan je naar de D: schijf (of wat je CD-ROM speler ook is) en pqmagic starten.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Niet legaal te downloaden wegens copyright op de applicaties, maar het is een 80+ Mb ISO die je via elke torrentsite wel kunt vinden, die naast Partition Magic een stuk of 30+ andere tools heeft. Diverse partitie tools, NTFS tools, harddisk tools, memory test tools, Antivirus tools, etc, etc etc.... Tevens USB drive support voor DOS (handig voor files op een USB stick etc).
Naar mijn mening kun je beter zoiets downloaden, en allerlei tools op 1 CD zetten.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Heb ik ook gedaan, maar dan vraagt pmagic om disk 2.Spider.007 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:31:
Gewoon met Nero idd 1e floppy als boot-flop instellen en inhoud van 2e floppy erbij fikken als content; werkt perfect hierzo
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Heb Hiren's 8.8 gedownload. Wat een GEWELDIG programma!!!maartena schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:10:
*kuch* Hiren's Boot CD *kuch*
Niet legaal te downloaden wegens copyright op de applicaties, maar het is een 80+ Mb ISO die je via elke torrentsite wel kunt vinden, die naast Partition Magic een stuk of 30+ andere tools heeft. Diverse partitie tools, NTFS tools, harddisk tools, memory test tools, Antivirus tools, etc, etc etc.... Tevens USB drive support voor DOS (handig voor files op een USB stick etc).
Naar mijn mening kun je beter zoiets downloaden, en allerlei tools op 1 CD zetten.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")