Vorige week werd in Risoul het Nederlands Studentenkampioenschap Big Air gehouden. Met gevaar voor eigen leven
onderaan een van de schansen gaan liggen en lekker kaartjes volgeklikt!
Ik had een Canon EF-S 10-22 mm objectief bij de [S] Color Marx in Amsterdam gehuurd (wat overigens wel godvergeten duur is voor een kleine twee weken
) en die is me helemaal niet slecht bevallen
. Kon helaas op de korte termijn geen 77 mm slim line pola meer krijgen - laat staan van een behoorlijk merk -, en op de betreffende dag ook nog mijn zonnekap thuis laten liggen
. Gelukkig toch nog leuke foto's weten te maken
.
De eerste negen foto's zijn gewoon out of the camera (nou ja, even door Lightroom gehaald dan); de laatste drie zijn eigenlijk gewoon wat mindere foto's waar ik wat extremere bewerking op heb toegepast. Ben benieuwd naar het commentaar!
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

I know, I know - niet helemaal scherp...
Foto 8

Foto 9

En de bewerkten:
Bewerkt 1

Bewerkt 2

Bewerkt 3

Laatste bewerking ben ik eigenlijk het meest over te spreken.
Anyway, dit was dus mijn eerste shoot in de sneeuw. Ben er zelf niet ontevreden over, maar laat maar horen wat jullie er van vinden!
Ik had een Canon EF-S 10-22 mm objectief bij de [S] Color Marx in Amsterdam gehuurd (wat overigens wel godvergeten duur is voor een kleine twee weken

De eerste negen foto's zijn gewoon out of the camera (nou ja, even door Lightroom gehaald dan); de laatste drie zijn eigenlijk gewoon wat mindere foto's waar ik wat extremere bewerking op heb toegepast. Ben benieuwd naar het commentaar!
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

I know, I know - niet helemaal scherp...
Foto 8

Foto 9

En de bewerkten:
Bewerkt 1

Bewerkt 2

Bewerkt 3

Laatste bewerking ben ik eigenlijk het meest over te spreken.
Anyway, dit was dus mijn eerste shoot in de sneeuw. Ben er zelf niet ontevreden over, maar laat maar horen wat jullie er van vinden!
Toch?