Toon posts:

Console via video-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is me gelukt om mijn gamecube via de composiet ingangen op mijn hauppauge pvr 150 werkend te krijgen. Ik gebruikte daarvoor virtualdub, maar ik heb het idee dat dat programma meer bedoeld is om te capturen dan voor een directe stream op mijn monitor te weergeven. Het hapert en tikt allemaal wat. Wintv2000 heb ik ook geprobeerd, maar die gaf een vertraging van een paar seconden.

De search heb ik al geprobeerd, maar krijg alleen maar vragen te zien van of het ook mogelijk is om een console direct op de pc aan te sluiten.

Iemand die weet welke software wel goed werkt?

alvast bedankt

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-02 08:27
Raar, ik heb ook wel eens een PS2 met wintv aangesloten en dat ging prima

Verwijderd

Jep, ik heb hetzelfde probleem: paar seconden delay in WinTV2000. Niet geschikt voor spelen met console dus. Ik zag wel dat je van alles handmatig in kan stellen in het windows register, ook met betrekking tot buffertijden enzo, ben daar nog mee aan het knutselen. Verder geen softwaresuggesties vooralsnog...

Verwijderd

Ik gebruik zelf WinDvr om sateliet op de pc te kijken (via de video-in van mijn grafische kaart-x1900xtx).
Zover ik kan zien is er geen vertraging en het beeld ziet er strak uit zonder flikkeringen enzo.
Ik heb al heel veel programma's getest maar die gaven meestal een onstabiel beeld zoals jij ook al aangaf.
Mischien even de trial proberen?