[IIS6] Default website terugzetten

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo iedereen,

Ik zit hier met een probleem. Ik heb IIS6 op mijn server draaien voor mijn website, en ik heb de defualt server die er standaard opstaat verwijderd, en een nieuwe site aangemaakt. Alleen heb ik nu Exchange geinstalleerd op de server, en ik wil gebruik maken van de web interface.

Exchange installatie is nu aan het mekkeren dat ik de defualt website had moeten laten staan, en de enige manier om te recoveren is door IIS opnieuw te installeren.

Kan ik nergens iets downloaden dat de default website weer toevoegt?

Ik heb op google al gezocht naar "how to reinstall iis6 default site" en dergelijke, maar daar kan ik niets vinden. Ook bij add/remove programs staat de default site niet tussen.

Groeten Marco

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Verwijderd

ik vermoed dat het aanmaken van een nieuwe website en daarna de metabase aanpassen naar website "1" voldoende is. Ik geef je echter geen garanties :)

• thund3rball
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-07-2025
misschien helpt onderstaande, niet gecheckt en geen garanties :-)

Exchange 2003 uses IIS virtual directories for several services --
mainly OWA, OMA and ActiveSync. This tip outlines three different
ways you can recreate these directories if they become damaged.

Read this tip today!
http://go.techtarget.com/r/985094/5989240

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Bedankt!

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Verwijderd

Misschien flauw, maar je kan zo makkelijk een backup maken van IIS. Als je dat nou had gedaan voordat je de boel ging veranderen was je zo klaar geweest.

Maar goed..beetje achteraf gelul natuurlijk.

Ik zou gaan voor een re-install van IIS btw. Eerst ff backupje maken van deze site..uninstallen..en re-installen. Is niet zoveel werk.