Geen geluid op Compaq Presario 700

Pagina: 1
Acties:

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:48
Hallo,

Ik heb (misschien een heel vreemd) probleem met mijn Compaq Presario 700 laptop. Wat ik ook doe ik krijg er geen geluid uit. Er zitten JBL Pro boxen in dus lijkt het mij dat er wel geluid in zou moeten zitten.

Als ik naar het volume-icoontje rechtsonderin ga staat alles gewoon aan en niks op dempen.

Als ik naar Apparaatbeheer > Besturing voor geluid, video en spelletjes ga staan daar de volgende apparaten:
  • Audiocodecs
  • Legacy audiostuurprogramma's
  • Legacy videovastlegapparaten
  • Mediabeheerapparaten
  • Videocodecs
  • Vinyl AC'97 Codec Combo Driver (WDM)
Als ik bij 'Legacy audiostuurprogramma's' op 'Eigenschappen' klik staat er dat dit apparaat correct werkt. Als ik bij 'Vinyl AC'97 Codec Combo Driver (WDM)' op Eigenschappen klik staat er ook dat dit apparaat correct werkt, én deze staat onder apparaatgebruik op 'Dit apparaat gebruiken' (Deze optie kan ik overigens bij de 'Legacy audiostuurprogramma's' niet instellen).

Ik heb alle stappen van de probleemoplosser bij Start > Configuratiescherm > Spraak, Geluid.. doorlopen maar niks hielp.

Ik draai overigens Windows XP Service Pack 2

Misschien iemand bekend met dit probleem en enig idee hoe ik dit op ga lossen? Ben niet zo'n hardware held namelijk :)