Toon posts:

[Vista] kan geen live streaming kijken/luisteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt mij in Vista niet om alle live streams te beluisteren/bekijken. Bijvoorbeeld radio 1 en radio 5 lukken niet. Terwijl ik dit wel kan als ik het systeem opstart in XP. Ik heb de firewall al uitgedaan, maar tot nu toe geen resultaat. Ook de suggestie om UDP verkeer uit te schakelen heeft geen effect. Waarschijnlijk iets met rechten of iets dergelijks.

Radio 538 en Radio 2 doen het allemaal wel prima.

Iemand suggesties?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 16:41 ]

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 04:34

Brazza

Byte me!

Ik heb dit zelfde probleem. Zowel in VLC player als in FF 2.0.2. Heb wel wat plugins moeten downloaden. Maar hierna werkte het nog niet.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Heb je toevallig InternetPlusBellen van KPN? Dan kun je geen UDP traffic ontvangen. En als je een rechtenissue krijgt bij het uitschakelen van Vista wil dat niet zeggen dat UDP uitschakelen niet kan, je moet t t alleen als administrator doen, dus even 'Toestaan' klikken zou voldoende moeten zijn als je als admin ingelogd bent.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 04:34

Brazza

Byte me!

Nee ik heb @home. En ben als admin ingelogd.
Als er ook maar 1 browser werkt, zelfs IE werkt niet. Ook met UDP uitgeschakeld in WMP

Blijkbaar hebben meer mensen hier last van. Ze denken het probleem gevonden te hebben met streams die geen Tags hebben :/

[ Voor 98% gewijzigd door Brazza op 01-03-2007 19:06 ]

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Prettig, dan maar eens beheerder van sites met niet-werkende streams mailen of ze wel eens getest hebben met WMP11 onder Vista?