Toon posts:

Garantie op gebroken core?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een Duron 650 gekocht met zo'n bizare Super-orb. Probleem is nou dat de core bij het bevestigen een klein beetje beschadigd is :(

Ben er mee terug geweest naar de winkel en daar vertelden ze mij dat ze eerst contact op zouden nemen met AMD om te weten of ze hier garantie op geven....

Denken jullie dat ik daar ook nog garantie op krijg?

Verwijderd

Weet ik wel zeker, mijn neefje had bij IT Devices een Athlon 1100 gekocht. Hij had deze tijdens het monteren van de cooler zo beschadigd dat er een hoekje van de core was afgebroken, Hij heeft toen contact opgenomen met IT Devices en hij kon zijn processor zonder problemen retour doen. Een week later had hij een nieuwe in huis. (Dat heet geloof ik service :P) dus ik weet niet waarom jouw computerboer eerst contact op moet nemen met AMD.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:22
Vaak geeft AMD uiteindelijk wel garantie op dit soort defecten, maar ze zijn er natuurlijk niet happig op.
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze eerst met de leverancier overleggen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
hangt erg af van bedrijf dat zie je wel aan de vorige reactie
ik zou denken als eerste van niet "ze zeggen dan van had je hem maar goed moeten bevestigen" maar in het andere geval zijn er zat zaken die er niet moeilijk over doen dus gewoon hopen dat amd niet moeilijk doet
maar ja 1 cpu voor amd is niets en anders zijn ze als het goed is bang een amd klant kwijt te raken dus waarschijnlijk krijg je wel een nieuwe
Doei
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk eigenlijk dat het voor hun de eerste keer was dat iemand hier mee terug kwam anders zouden ze het gelijk omruilen.

Maar thnx in ieder geval, nu heb ik tenminste hoop 8-)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 04 februari 2001 15:07 schreef Riser2001 het volgende:
Ja ik denk eigenlijk dat het voor hun de eerste keer was dat iemand hier mee terug kwam anders zouden ze het gelijk omruilen.
Vast niet, ze denken dat je dom bent en proberen, je zo af te scheppen, gewoon ropen dat je weet hoet het zit met afbrokkelen van de AMD processors (GOT :P), en dan zien of ze nog durven om je geen nieuwe te geven.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Turismo
  • Laatst online: 00:54
mja doet ie t dan helemaal niet meer dan?
bij mij is er ook klein stukje afgebrokkeld
tijdens t afhalen van die superorb
maar niks aan de hand alles werkt gewoon normaal
en heb pics gezien van procs die er veeel erger eraan toe waren en t gewoon nog deden

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 15:24 schreef Turismo het volgende:
mja doet ie t dan helemaal niet meer dan?
bij mij is er ook klein stukje afgebrokkeld
tijdens t afhalen van die superorb
maar niks aan de hand alles werkt gewoon normaal
Dat d8 ik dus ook eerst want ik heb idd cpu's gezien die ook afgebrokkeld waren maar het nog gewoon deden. Bij mij is het aan twee kanten beschadigt namelijk aan de bovenkant en linksonder een hoekje eraf.

Maar zou het eigenlijk ook niet een fout van AMD zijn om cpu's te maken met z'n "blokje" wat er bovenuit steekt? Want op elke cpu moet natuurlijk een koeler en dan zou je toch kunnen weten dat die cores dan snel kunnen beschadigen?

• Turismo
  • Laatst online: 00:54
Op zondag 04 februari 2001 16:14 schreef Riser2001 het volgende:

[..]

Maar zou het eigenlijk ook niet een fout van AMD zijn om cpu's te maken met z'n "blokje" wat er bovenuit steekt? Want op elke cpu moet natuurlijk een koeler en dan zou je toch kunnen weten dat die cores dan snel kunnen beschadigen?
het is idd eigenlijk te belachlijk voor woorden dat zoiets voorkomt
bij mij is t rechterondertukje ietsjes weggebrokkeld

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1