Ik heb sinds gisteren dat mijn PC tijdens het opstarten heel hard bromt, dus niet gewoon gebrom maar echt zo erg dat het duidelijk is dat het huis er wakker van kan worden...
Het tijdens het laden van windows, soms als hij wil beginnen mat laden van windows (en dan blijft hij ook nog eens haken) of soms als je je wachtwoord in moet typen. Ik zet als ik het geluid hoor altijd meteen de pc weer uit want het lijk wel of er echt iets kapot aan het gaan is als je het hoort. Ik heb het idee dat het geluid van voor uit de kast komt, mijn dvd speler is leeg, voor de rest zitten er nog 2 harde schijven en een fan... (die ik al schoon heb gemaakt) De HDD's kan ik er wel uithalen alleen weet ik dan nog niks want dan kan WinXP niet worden opgestart en komt dus het geluid sowieso niet... Hoe raar het ook mag zijn, het is niet echt een geluid voor een HDD maar meer het geluid dat er iets in een FAN zit, dit heb ik dan ook gecontroleerd en ik kon niks vinden... Als je de pc daarna weer aan zet is het geluid er soms nog steeds (dan zet ik hem gewoon weer aan en uit) maar meestal doe hij dan gewoon normaal zonder het geluid, in m'n error logs staat ook niks maar dat is denk ik omdat het niet in windows is...
Specs;
Corsair 2x512MB PC3200 (geheugen)
Asus A-45GA 450W (voeding)
WD 2500KS (HDD)
Maxtor 160GB IDE (HDD2)
MD Athlon 64 X2 3800+ BOXED *Manchester-Core* (Socket 939) (CPU)
XFX Nvidia 6800XT XxX 256MB DDR SDRAM (PCI-E) (Videokaart)
MSI K8N SLI-FI (Mobo)
Pioneer DVD brander
Specs;
Corsair 2x512MB PC3200 (geheugen)
Asus A-45GA 450W (voeding)
WD 2500KS (HDD)
Maxtor 160GB IDE (HDD2)
MD Athlon 64 X2 3800+ BOXED *Manchester-Core* (Socket 939) (CPU)
XFX Nvidia 6800XT XxX 256MB DDR SDRAM (PCI-E) (Videokaart)
MSI K8N SLI-FI (Mobo)
Pioneer DVD brander
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 14:29 ]