Toon posts:

[Vista] Wat NVIDIA vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo [yournickname],
Ik heb sinds gisteren ook windows vista (premium 64x). Ik heb gelijk wat drivers gedownload bij onder andere Nvidia. Nu had ik vroeger altijd rechtsonderin een icoontje van Nvidia waar ik de AA en AF en dat soort dingen meer kon instellen maar die is er nu niet meer. Waar moet ik dat nu doen?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Wachten. Huidige drivers zijn nog crap, en alle functies moeten er nog in gebakken worden.

[ Voor 85% gewijzigd door Avalaxy op 08-02-2007 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op een goed antwoord ja!

Edit: Oh sorry, ik zag nog alleen wachten staan maar ik zie dat je nu ge-edit hebt!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 12:51 ]

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:36
Hij heeft gelijk. nVidia maakt niet echt haast met Vista drivers, is een grote bende nu...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Ja ik had je vraag weer eens verkeerd gelezen; ik dacht dat er stond: wat moet ik nu doen? :)

Vandaar ;)

Ik zou XP er maar naast installen als je van plan bent te gaan gamen, want nVidia doet niet echt veel aan de drivers, en het control panel is nog bijna helemaal leeg. Mischien dat er over 1~2 maanden betere drivers zijn waar AA en AF wel ingebakken zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hoelang denken jullie nog dat het gaat duren dan? Ik vind die AA en AF best erg maar dan game ik maar even niet!(Y)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1