Toon posts:

Wireless internet aftappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en dames,

Wellicht is dit een domme vraag, maar toch zou ik het antwoord graag weten. Momenteel internet ik op het signaal uit de wijk. Het enige dat mij niet lukt is email versturen omdat ik geen SMTP gegevens heb omdat ikzelf geen provider heb. Momenteel werk ik thuis en ontvang ik mail van mijn werk en deze zou ik graag ontvangen. Gmail is dus geen optie.

Weten jullie wat ik als SMTP adres kan invullen zodat ik email kan versturen.

Thanks voor jullie bijdrage
Martijn

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 12:30 ]

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-12 16:30
Dan neem je toch gewoon webmail, zoals gmail?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo JAHRASTAFARI,

Ja, dat heb ik, maar het gaat om mail van mijn werk dat ik thuis ontvang en wil beantwoorden.

thanks
Martijn

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

1. doe een trace naar een willekeurige server buiten het domein en je ziet gelijk via welke provider je gaat, vul je gewoon diens smtp in
2. doe een reversedns op je externe ipadres (http://www.whatismyip.com/)
3. zoek de bijbehorende blockowner op www.netcraft.com
4. gebruik een webmail
5. gebruik je eigen smtp, dikke kans dat die na inloggen ook wel werkt
etc
etc

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

dan moet je toch bij je 'werk' zijn voor de instellingen van je mail dacht ik zo

Verwijderd

Vraag degeen waar je het signaal van aftapt wie zijn provider is. Gebruik dan die smtp server.
Als je ongevraagd aftapt is dit probleem sowieso lame om hier te posten ;) ..

Verwijderd

Martijn, neem zelf een internet verbinding en surf niet illegaal op "kosten" van een ander. Hier moet snel een slot op

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Inderdaad, nogal kansloos dit inderdaad. Internetverbindingen zijn ook zo duur tegenwoordig |:(

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Het versturen van email illegaal is alleen voor vandaag. Ik lig ziek in bed. Normaliter zit ik nu gewoon op kantoor en verstuur ik bedrijfsmail vanaf kantoor. Thuis internet ik nooit, eigenlijk...

thanks
M.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 12:37 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als je ziek bent, hoor je niet te werken ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:36:
Beste mensen,

Het versturen van email illegaal is alleen voor vandaag. Ik lig ziek in bed. Normaliter zit ik nu gewoon op kantoor en verstuur ik bedrijfsmail vanaf kantoor. Thuis internet ik nooit, eigenlijk...

thanks
M.
Dat je ziek bent is geen excuus, dat het vandaag wel mag!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 21:07
ga naar http://whatismyip.nl/
bij Uw Hostnaam staat de provider
ga naar de provider website en zoek de smtp server op en vul deze in en klaar

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

chrisO schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:44:
[...]

Dat je ziek bent is geen excuus, dat het vandaag wel mag!
Kom op zeg, je kunt ook doorschieten in moraalridder gedrag :/
Help die man nou liever gewoon even.. je kunt je toch wel een beetje inleven? :/
InfoTracer schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:45:
ga naar http://whatismyip.nl/
bij Uw Hostnaam staat de provider
ga naar de provider website en zoek de smtp server op en vul deze in en klaar
Is de oplossing. ALLEEN wees er van bewust dat je en goed reply adres gebruikt, want je gaat nu wel sturen vanaf de provider van de buren, daar komt het ook weer terug terecht als je dit standaard laat en misschien ook nog es in de mailbox van de buurman.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Het is gelukt. Dank jullie wel.

Fijne dag
Martijn

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

DeMoN schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:02:
[...]

Is de oplossing. ALLEEN wees er van bewust dat je en goed reply adres gebruikt, want je gaat nu wel sturen vanaf de provider van de buren, daar komt het ook weer terug terecht als je dit standaard laat en misschien ook nog es in de mailbox van de buurman.
Nee hoor. Je mailprogramma bepaalt wat er als "From" adres komt te staan en met een reply wordt er naar dat adres verzonden. Je kan hooguit in de headers zien vanaf welk IP er verstuurd is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kanarie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:05:
[...]

Nee hoor. Je mailprogramma bepaalt wat er als "From" adres komt te staan en met een reply wordt er naar dat adres verzonden. Je kan hooguit in de headers zien vanaf welk IP er verstuurd is.
Dat zeg ik toch ook? :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Nou nee, jij doet net alsof de mail gebounced kan worden naar de buurman. Dat kan natuurlijk alleen als jij het email adres van de buren weet en uit hun naam een mail gaat versturen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Hmm illigaal aftappen ben ik helemaal niet voor, neem lekker een eigen lijntje voor 14,95 kun je internetten, zie het nut niet van deze post.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kanarie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:54:
[...]

Nou nee, jij doet net alsof de mail gebounced kan worden naar de buurman. Dat kan natuurlijk alleen als jij het email adres van de buren weet en uit hun naam een mail gaat versturen.
Hebben we beide deels gelijk want dit is provider afhankelijk :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
DeMoN schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:02:
[...]

Hebben we beide deels gelijk want dit is provider afhankelijk :)
Als het goed is niet hoor, elke provider heeft vaak dat je alleen met hun smtp kan inloggen op hun eigen netwerk. Als me zusje een fout mailtje stuurt dan is het wel een beetje raar als de delivery failur aankomt op mijn adres, omdat dat toevallig een catch-all is. Dan zouden de instellingen bij de provider niet helemaal kloppen...
Pagina: 1