Toon posts:

Bestandsnaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forumlezers,

ik gebruik Windows XP (incl. alle updates en patches) en Office XP (ook incl. alle updates en patches).
Wanneer ik een nieuw document (Word, Excel, Powerpoint) aanmaak en ik wil het document opslaan dan geef ik het document een naam bijvoorbeeld GOED.doc .
Daarna selecteer ik de desbetreffende directory waarin ik het document GOED.doc wil opslaan maar staat de cursor dan toevallig op een document in de geselecteerde directory dat FOUT.doc heet dan krijgt mijn nieuwe document GOED.doc automatisch de naam FOUT.doc .
Dat is erg hinderlijk want het is wel eens gebeurd dat ik op die manier een document onbedoeld overschreven heb.
Is er een instelling in Office XP die dat automatisch hernoemen van het bestand kan voorkomen?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:34

Zerora

Ik Henk 'm!

Dit is iets van Windows en voor zover ik weet kan dit niet 'opgelost' worden.

De naam van je document intypen NADAT je de directory gekozen hebt, moet het oplossen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 08-02-2007 12:05 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zolang je directories klikt wordt de bestandsnaam niet vervangen, maar het is juist by design, aangezien je op die manier met point and click (mooi woord :P) een bestandsnaam kan selecteren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.