Toon posts:

Laptop - COD:UO

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal, ik had voor jullie een simpel vraagje.

Ik zou graag een laptop willen kopen waar simpelweg Call Of Duty op kan worden gedraaid, nu ben ik wezen kijken en kom verschillende dingen tegen.

Elke keer kom ik uit op de videokaarten:
Ati Radeon Express 1100 & NVidea Geforce Go 6100

Welke is het beste en wat is het verschil tussen een geforce 6100 en geforce GO 6100

Kan ik hiermee ook Call Of Duty spelen? (United Offensive)

Alvast bedankt,

Chandlur.

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-01 20:59
Budget?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 17:52
Go staat voor de mobile versie van de 3dkaarten bij Nvidia.
Toch zou ik voor CoD zoeken naar betere 3dkaart, zoals X1600 en Go 7600 of hoger uiteraard. Anders hoef je niet veel van de kwaliteit te verwachten. Uiteraard ligt de prijs ook een stukje hoger.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53
Het verschil is gewoon een typfout. Het is mij niet eens duidelijk of het een Go is of niet omdat het toch geïntegreerd is. Verder zou ik zoals TMon ff doorsparen/zoeken als je van plan bent nog meer te gamen. een GeForce 6100/ATi X1100 is leuk voor "Windows" en HD materiaal. Maar voor games moet je rekenen op prestaties van hooguit een FX5200 en dat is niet alles...

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:55:

Ik zou graag een laptop willen kopen waar simpelweg Call Of Duty op kan worden gedraaid, nu ben ik wezen kijken en kom verschillende dingen tegen.
Wat is simpel weg een spelletje? Simpelweg een spelletje zegt niet veel over hoe je het wilt spelen, voor de ene is het 800*600 alles op low de andere wil toch minimaal 1280*1024 op high. Vertel is wat je eisen nou echt zijn. En ik neem aan dat je wel wat meer eisen hebt.

Groeten doe je hier niet

Welkom op GoT ;)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.alternate.nl/h...=PN5NB1&showTechData=true

Dit is de laptop die ik wil gaan kopen.

Call of Duty United Offensive moet komen te draaien op 1024 * 768.
Het moet er wel redelijk uit komen te zien (kleuren/beeld)
Videokaart = NVideaGeforce Go 6100
Windows XP: Pro
1024 MB aan geheugen
AMD® Sempron™ S1 3400+

Ik hoop dat dit zo duidelijk is....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 14:25 ]

• GENETX
Tsja, als je niet meer geld wilt besteden dan kun je dat halen. Voor 900-950 heb je een dualcore game mondter met een GeForce 7600 waar je in de toekomst ook nog eens een spel mee kan spelen..

Die laptop kan het wel spelen, maar verwacht niet te veel. Zelf een tijd niet meer COD 1 gedaan. Wat ik wel weet is dat het nog op mijn GeFroce 2 MX draaide. Ik denk dat 1280x800 (native resolutie) met low-medium moet kunnen. Maar als je echt in de toekomst nog andere games wilt spelen (lijkt mij dat je wel eens uitgespeeld raakt) als Crysis, dan moet je direct een andere PC/Laptop halen. Ik hoop dat je je daar bewust van bent!

Verwijderd

En deze dan?

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=4069

Betere videokaart en cpu, voor hetzelfde geld :)

En nog betere windows ook :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 15:02 ]

• GENETX
Die videokaart is idd iets beter. Al is het maar 30%. Het zijn beide namelijk integrated chips die alleen shared memory gebruiken, niet echt geweldig voor games dus. Je zou even benchmarks moeten zoeken van die kaarten.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

chandlur, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.