Driver crash bij overclocken 7800GT

Pagina: 1
Acties:

• Re-Activity
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo mensen,

zoals mijn titel zegt heb ik momenteel problemen bij het overclocken van mijn 7800GT. Ik ben een tijd geleden begonnen met het overclocken van mijn videokaart en heb de core zonder voltageverhoging op 524 ipv van 430 kunnen krijgen. Nu wil ik natuurlijk ook mijn geheugen verder omhoog krikken alleen als ik bij de 1250 kom slaat mijn beeldscherm uit en iets later weer aan met de melding dat de driver een fout heeft en dat ik mijn pc opnieuw op moet starten. Dit gebeurt elke keer bij de 1250, is dit dan de max van mijn geheugen?

Nu ben ik mezelf ook gaan verdiepen in het gebruik van Nbitor alleen zag ik dat ik hierin alleen mijn core voltage omhoog kan brengen en niet mijn geheugen... Is er dus ook een software matige manier om mijn geheugen voltage omhoog te krijgen.

Hopelijk dat iemand een antwoord weet

Verwijderd

Nee.

• Re-Activity
?? Wat bedoel je hiermee... Hier heb ik niet echt veel aan

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Beetje kort, maar ik denk dat ie bedoeld dat er geen softwarematige manier is om het voltage van je geheugen softwarematig op te schroeven.

Ik kan het via Asus AI Booster, volgens mij werkt die alleen op Asus moederborden. Voor videokaarten weet ik het zo niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Rainmaker op 08-02-2007 22:13 ]

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Geheugenvoltage voor grafische kaarten is niet softwarematig aan te passen.

(Ik begreep dat dat ook je vraag was ;) )

• Re-Activity
@ Rainmaker: Ok bedankt dan weet ik dat in ieder geval.
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:50:
Geheugenvoltage voor grafische kaarten is niet softwarematig aan te passen.

(Ik begreep dat dat ook je vraag was ;) )
Ok, maar mijn vraag was ook of het de max van me mem was dat die driver error kwam. Maar iig bedankt
Pagina: 1