Na vele jaren trouwe dienst heb ik sinds kort toch een probleem met mijn Asus notebook gekregen. Om te achterhalen waar het probleem precies zit even dit topic.
Probleem
Sinds gisteren krijg ik mijn laptop niet meer opgestart. Zodra ik hem aan zet knippert de batterijled oranje, in een rap tempo. In Windows zie ik dat de batterij leeg is (zover kwam ik nog). Ik werkte op dat moment echter op de netspanning i.p.v de batterij dacht ik. Na enkele minuten schakelt de laptop zich uit.
Nu kan er het volgende aan de hand zijn:
- batterij defect (dan zou netspanning toch moeten werken?)
- netspanning defect (dat zou verklaren waarom in windows de laptop op batterij staat)
- adapter defect (lampje brand gewoon op de adapter)
Vraag
Om het probleem te tackelen hierbij een vraag voor M6Ne bezitters:
- als ik de laptop zonder batterij op de netspanning aansluit, moet dit dan werken? Werkt bij mij namelijk niet.
Alvast bedankt voor het meedenken
Probleem
Sinds gisteren krijg ik mijn laptop niet meer opgestart. Zodra ik hem aan zet knippert de batterijled oranje, in een rap tempo. In Windows zie ik dat de batterij leeg is (zover kwam ik nog). Ik werkte op dat moment echter op de netspanning i.p.v de batterij dacht ik. Na enkele minuten schakelt de laptop zich uit.
Nu kan er het volgende aan de hand zijn:
- batterij defect (dan zou netspanning toch moeten werken?)
- netspanning defect (dat zou verklaren waarom in windows de laptop op batterij staat)
- adapter defect (lampje brand gewoon op de adapter)
Vraag
Om het probleem te tackelen hierbij een vraag voor M6Ne bezitters:
- als ik de laptop zonder batterij op de netspanning aansluit, moet dit dan werken? Werkt bij mij namelijk niet.
Alvast bedankt voor het meedenken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.