PC start niet op, fan gaat tekeer

Pagina: 1
Acties:

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-12-2025

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Topicstarter
Hej,

Ik heb een week geleden een nieuwe dvd-reader in me PC gezet. Sinds dien kwam het wel eens voor dat mijn pc niet wou opstarten, en dat de ventilator als een gek tekeer ging. Voor de rest was er op het beeldscherm en toetsenbord geen activiteit. Dan moest ik even een harde reset geven en dan opnieuw proberen totdat hij het deed. Maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden, ik ben nu ongeveer 25 keer bezig voordat hij eindelijk een keer normaal opstart.
Heeft iemand misschien een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt,
Richi

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:46

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Als je die reader uit trek doet hij het dan normaal?

LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als je de mogelijkheid hebt, ander voedinkje proberen :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Richi E.

Richi E.

Topicstarter
Heb hem er af gehaald, en eerste keer starte hij gelijk goed op. Maar nu ik net weer opnieuw op moest starten begint de ellende weer. Hij vertoond nog steeds dezelfde kuren..

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ga deze eens stap voor stap doornemen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Als het dan niet lukt, maak dan een post met alle vitale info van je systeem, wat je geprobeerd hebt, en een goede omschrijving van je probleem.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:22

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb een soortgelijk probleem gehad, bij mij werkte het vervangen van de voeding uitstekend.

• Richi E.

Richi E.

Topicstarter
Ik heb even zitten kijken, maar de ventilator die tekeer gaat is niet die van mijn voeding..
Heb ook geprobeerd om alleen de DVD-reader als master te zetten, maar geen enkele combinatie helpt.
Ik las ergens op internet iets over een computer in panic mode, zou dit bij mij ook het geval kunnen zijn?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dat we je voeding noemen als mogelijk probleem heeft niets met die fan te maken :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1