Toon posts:

Gemini BPM 500 prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben vandaag langsgeweest bij iemand om dit paneeltje te kopen, na 3 jaar mp3's mixen met de djconsole wou ik er is serieus aan beginnen. Maar nu heb ik een probleem, heb het gevoel dat ik afgeript ben. Ik kwam thuis en koppelde de pc aan de gemini om ff te testen. Ik sluit dus de pc aan op een van de line ingangen en de versterker op de main output. Wat gebeurt er nu? Ik krijg mijn VU meters wel aan de praat en de beatcounters werken ook, maar er komt geen geluid uit de luidsprekers, enkel heeeeel stilletjes wanneer ik heel de boel opengooi. Exact hetzelfde met de booth out (monitor out). Enkel bij rec out en loop out krijg ik wel alles zoals het hoort maar dit is uiteraard niet de bedoeling. Kan iemand me vertellen wat ik nog kan proberen of wat er aan de hand zou kunnen zijn? Of is dit een teken dat het paneeltje gaar is? In dat geval ga ik die gast een boos telefoontje doen dat hij het moet terugnemen, had het gekocht via kapaza.be btw.

greetz

Verwijderd

Topicstarter
niemand? is vrij dringend ik zou die kerel vandaag willen terugbellen om zeker te zijn dat ik mijn geld terugzie als het ding stuk zou zijn

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:19

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik weet dat de meeste mengpanelen aparte inputs hebben voor phono en line.

Heb je hier wat aan:
http://www.geminidj.com/d...S/BPM-500/BPM-500%20e.pdf

Daar staat:
10. OUTPUT CONTROL SECTION: The level of the AMP OUT (45, 46) is
controlled by the MASTER (35) slide. Activating the MONO (33) button
(the mono LED will light) makes the overall output mono. The BOOTH
(36) control adjusts the level of the BOOTH OUTPUT (47). HINT: The
booth output is used by some DJs to run monitor speakers in their DJ
booth. You can also use it as a second ZONE or AMP output.
NOTE: The RECORD OUT (48) has no level control. The level
is set by the channel slides and the gain controls of the
selected channel. The tonal qualities are set by the low, mid
and high controls of that same channel.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
had ik ookal gelezen maar dit biedt geen oplossing voor het probleem natuurlijk, de master en booth output geeft gewoon nix door volgens mij ligt het aan de master slide zelf

Verwijderd

tja.. waarom heb je dan ook niet gevraagd om het apparaat werkend te zien?

garantie heb je tot aan de deur, met dit soort zaken dacht ik zo

Verwijderd

Topicstarter
hij kende er zelf niet zoveel van het was van iemand die hij kende, typisch verhaal natuurlijk maarja het is nu zo, ik kan de tijd niet terugdraaien. heeft er niemand ooit een gelijkaardig prob gehad met het mengpaneel? als ik het zou kunnen oplossen of een idee zou hebben van wat de kost kan zijn zou ik al een heel stuk verder zijn
Pagina: 1