Wireless signaal, blijft even hangen elke +/- 1 minuut

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Kheb sinds een paar dagen mn nieuwe laptop binnen, Asus F3JP, maar als ik aan het gamen ben.. blijf ie even hangen / happert ie.. soort van lag. Dat duurt dan een 2-3 seconden. Ik zat eerst te denken aan een programma dat op de achtergrond draait, veel programma's afgesloten, maar dat hielp niet. Toen ben ik aan wireless gaan denken. Als ik niet op internet speel, gebeurt het niet.. dus het probleem lag bij internet. Om zeker te zijn dat het wireless was, heb ik toen ff mn laptop met wireless uit, via UTP op mn router gezet en toen had ik er geen probleem mee. Het probleem is dus overduidelijk wireless.

Wat kan ik hier aan doen? Het is echt vrij irritant namelijk.

Wireless kaart is: Intel(R) PROSet/Wireless
Software: 10.5.0.1

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10-2025
Via draadloos gamen, geeft zowieso een ping. (gevolgd door lag...)
Afhankelijk van hoe je bereik is. ;)

Oplossing: UTPtje erin drukken. :D _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door b00ster op 08-02-2007 08:43 ]

• dajuan
  • Laatst online: 22-11-2025
De router staat niet op mijn kamer, maar met mn vorige laptop had ik dit probleem niet, geen packetloss, geen lag. Mn pa's laptop ook niet namelijk.
Is het niet zo dat ie eens per minuut iets van zn wireless refreshed?

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dajuan schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:28:
De router staat niet op mijn kamer, maar met mn vorige laptop had ik dit probleem niet, geen packetloss, geen lag. Mn pa's laptop ook niet namelijk.
Is het niet zo dat ie eens per minuut iets van zn wireless refreshed?
Ik had hetzelfde met mijn kaartje. Kwam omdat ik de zero config tool van WIndows zelf gebruikte voor het managen van de wireless connectie. Oplossing was de applicatie van de fabrikant van de wireless kaart gebruiken.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
windows zero config tool zoekt om de zoveel tijd naar een netwerk met een beter ontvangst en dan lagt ie even ja, het is dus zoals hierboven gezegd de applicatie van de fabrikant erop

• dion_b
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) GoT is geen helpdesk. Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar oplossingen voor je post. Daar is hier niets van terug te lezen...
2) Overige Hardware is geen dumpbak :o Er schijnt een hoofdgroep 'netwerken' te zijn...
3) ook daar is de bedoeling dat je zelf op zoektocht gaat (tip: FAQs enzo) voordat je post

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.