Verwijderd
Wacht even, dat kun je niet vergelijken, die GeForce 2 is geheid sneller, maar ook duurder, ik zou altijd die GeForce2 nemen. Ga je 1600x1200 spelen? dan is 64MB nuttig, zo niet, dan is 32MB nuttiger, overigens moet je je niet laten misleiden door de 64MB van de Voodoo5, het zit zo, hij heeft ook 2 Chips, dus is vergelijkbaar met GeForce II 32MB, Wat mij nou een leuke vid. kaart lijkt, maar die niet gemaakt wordt is een soort Voodoo5 128MB, maar helaas.
GeForce2 nemen als je monitor 1600x1200 kan, als hij dat niet kan de Voodoo5, hef je het resolutietekort beetje op met de FSAA
GeForce2 nemen als je monitor 1600x1200 kan, als hij dat niet kan de Voodoo5, hef je het resolutietekort beetje op met de FSAA
Verwijderd
ik zou voor de V7700 gaan. Is stabieler dan de Hercules. Ik spreek uit eigen ervaring ! Ik heb 'm gister omgeruild!
Ik had altijd "lockups" in al me games. Ik kwam er achter dat er "lucht" tussen me Heatsink(jes) en me Coré/Mem zat. Dat kwam omdat die Grote Heatsink niet goed fast zit op de Core, die zit met plastic pugjes vast. Niet echt super dus! Plus geen compound, maar tape! En ook op de memory heatsinkjes, ook met tape bevestigd. ook niet echt denderend spul!! De Asus is echt vet en vooral stabiel. Deze heeft ten eerste een veel betere fan, en ten tweede, zit er wel pasta tussen de heatsink en core.
Ik raad de Asus V7700 aan.
Ik had altijd "lockups" in al me games. Ik kwam er achter dat er "lucht" tussen me Heatsink(jes) en me Coré/Mem zat. Dat kwam omdat die Grote Heatsink niet goed fast zit op de Core, die zit met plastic pugjes vast. Niet echt super dus! Plus geen compound, maar tape! En ook op de memory heatsinkjes, ook met tape bevestigd. ook niet echt denderend spul!! De Asus is echt vet en vooral stabiel. Deze heeft ten eerste een veel betere fan, en ten tweede, zit er wel pasta tussen de heatsink en core.
Ik raad de Asus V7700 aan.
Verwijderd
Inderdaad, maar dat was ik nog even vergeten, als je vecht die-hard 1600x1200 bent moet je eens naar de ASUS V7700 64MB gaan zoeken. Stabielste kaart met supersnelheid in 1600x1200.
Grappig, die hercules ziet er zo mooi en afgewerkt uit en alle memorychips hebben heatsinkje, maar heel vaak zuigt de koeling van de chip zelf gewoon enorm.
Is het nu goed Chronic? je moet eens het volgende doen:
- Installeer standaard drivers van V7700
- Installeer smartdoctor (voor tempmeting)\
- Installeer asus tweak prog
- Ga naar uitvoeren --> msconfig en zet smart doctor uit bij opstartopties
- Voer langzaam met tweakprog snelheden van core en mem op en controlleer temp in smart doctor na wat gamen (moet niet boven 50 komen voor ideale omstandigheden)
- Meestal krijg je alles gewoon op max in tweakprog!
Grappig, die hercules ziet er zo mooi en afgewerkt uit en alle memorychips hebben heatsinkje, maar heel vaak zuigt de koeling van de chip zelf gewoon enorm.
Is het nu goed Chronic? je moet eens het volgende doen:
- Installeer standaard drivers van V7700
- Installeer smartdoctor (voor tempmeting)\
- Installeer asus tweak prog
- Ga naar uitvoeren --> msconfig en zet smart doctor uit bij opstartopties
- Voer langzaam met tweakprog snelheden van core en mem op en controlleer temp in smart doctor na wat gamen (moet niet boven 50 komen voor ideale omstandigheden)
- Meestal krijg je alles gewoon op max in tweakprog!
hoezo is die V7700 beter????
en hoe duur is de voodoo5 6000 eigenlijk????
is die goed????????????
en welk beeldscherm is daar goed voor( die dat aankan?????
en wat zijn de systeem eisen. ik heb
een pentium 800
256 ram
en wat is een goede geluidskaart???????
de creative SB live platinum of de
Guillemot maxi sound ISIS
thnx
en hoe duur is de voodoo5 6000 eigenlijk????
is die goed????????????
en welk beeldscherm is daar goed voor( die dat aankan?????
en wat zijn de systeem eisen. ik heb
een pentium 800
256 ram
en wat is een goede geluidskaart???????
de creative SB live platinum of de
Guillemot maxi sound ISIS
thnx
Verwijderd
Paar weken terug stond bij de nieuwspostings een berichtje over de nieuwe drivers van de V5500. Scheen nogal performance increase te zijn. Jammergenoeg nog geen benchmarks van gezien ( V5500 met nieuwe drivers vs Geforce Gts 2)
Verwijderd
Doe mij maar een V7700 (hehehe, ASUS ruled)
Goeie geluidskaart? Waarom een SB-Live! Platinum? voor die paar extra uitgangen? no way, Voor echt geluid moet je bij de Aureal SQ2500 wezen of de (refresh my mind please) dat ding waar een platinum versie van is met force feedback headphones
Ik vertelde trouwens in die posting al waarom Asus V7700 beter is, dus domme vraag... HIJ IS GEWOON NETTER OPGEBOUWD, MINDER PROBLEMEN, STABIELER dan Creative en Hercules/Guillemot
Goeie geluidskaart? Waarom een SB-Live! Platinum? voor die paar extra uitgangen? no way, Voor echt geluid moet je bij de Aureal SQ2500 wezen of de (refresh my mind please) dat ding waar een platinum versie van is met force feedback headphones
Ik vertelde trouwens in die posting al waarom Asus V7700 beter is, dus domme vraag... HIJ IS GEWOON NETTER OPGEBOUWD, MINDER PROBLEMEN, STABIELER dan Creative en Hercules/Guillemot
Verwijderd
Geef mij maar m'n vertrouwde en vooral voor gaming zwaar relaxte Terratec Xlerate Pro PCI!
De Terratec DMX XFire 1024 is uit. gisteren binnen gekregen. DIng rules nog meer dan een live 1024 die ik hiervoor had.
heeft
EAX 1.0
EAX 2.0
A3D 1.0
A3D 2.0
Dus als je een UT en een Q3 gamer is dit eenkaart om te hebben.
heeft
EAX 1.0
EAX 2.0
A3D 1.0
A3D 2.0
Dus als je een UT en een Q3 gamer is dit eenkaart om te hebben.
Verwijderd
WOW!! Hoe duur issie?
(zie vorige topic over PC upgraden)
ik denk dat ik DMX ga kopen en een Voodoo2 + Matrox G200 en dan ga ik geen UT spelen op die andere PC, maar gewoon GOED hier!
(zie vorige topic over PC upgraden)
ik denk dat ik DMX ga kopen en een Voodoo2 + Matrox G200 en dan ga ik geen UT spelen op die andere PC, maar gewoon GOED hier!
Pagina: 1