[vista] Windows Mobile device center start niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-03 15:40

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik probeer mijn PDA te synchen met het Windows Mobile device center, maar krijg het niet aan de gang. Ik heb de online update geinstalleerd, er een icoontje bij gekregen, maar het WMDC start niet volledig door lijkt wel. Ik krijg een venster te zien met: apparaat verbonden, en twee keuzes welke verbinding je wilt toestaan (USB of Bluetooth). Beide zijn aangevinkt. Maar daarna gebeurt er niets meer.

De PDA is wel met media files te synchen met de uitgeklede versie van het synchronisatie centrum, maar ik wil mijn afsrpaken in Outlook naar mijn PDA hebben.

Ik heb inmiddels de update gedeinstalleerd, en opnieuwe gedownload en geinstalleerd, maar zelfs na een herstart geen verschil.

Het is een nederlandse Vista Ultimate 64b oem/box versie.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Na wat doorploegen werkt het nu.

In de map c:\windows\WindowsMobile stonden twee uitvoerbaren bestanden WMDC.exe en setup.

Nadat ik die setup had uitgevoerd kwamen er een hele ris bestanden bij, waaronder ook WMDsync.exe. Hierna de koppeling in het congiguratie scherm uitgevoerd en zonder problemen alles opgestart.

Blijkbaar was de update, ondanks diverse pogingen en herstarten niet volledig geinstalleerd.

Helaas gaat het syncen, net als in de betas, nog steeds erg langzaam....

[ Voor 8% gewijzigd door superduper op 08-02-2007 08:44 ]

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik zelf heb ook nog steeds het probleem dat hij wel verbind maar niet gaat syncen totdat ik hem hier een opdracht voor geef... ik had dit met de beta en nu ook met de final... :(

@iMartien

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
DiEPVRiESKiP schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:03:
Ik zelf heb ook nog steeds het probleem dat hij wel verbind maar niet gaat syncen totdat ik hem hier een opdracht voor geef... ik had dit met de beta en nu ook met de final... :(
Hmm, dat gaat bij mij wel vanzelf. Misschien aangeven bij de default acties bij verbinden?

Overigens krijg ik het gehele syncen niet voor elkaar via Bluetooth of Wifi. Bij BT is hij wel verbonden, maar wordt hij niet door Mobile center gezien. Wifi staat niet eens bij de opties als mogelijkheid.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

superduper schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:43:
Nadat ik die setup had uitgevoerd kwamen er een hele ris bestanden bij, waaronder ook WMDsync.exe. Hierna de koppeling in het congiguratie scherm uitgevoerd en zonder problemen alles opgestart.
Zou je dit kunnen toelichten, want ik begrijp niet helemaal precies wat je bedoelt namelijk?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
CLB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:38:
[...]

Zou je dit kunnen toelichten, want ik begrijp niet helemaal precies wat je bedoelt namelijk?
Je krijgt er in het configuratiescherm een nieuw icoon bij om het WMDC te starten. Dus niet het synchronisatie icoon.
Pagina: 1