Ik ben achtergekomen dat de nieuwe medion PC van ALDI van 7 februari , De MD8820 is niet voorzien van Wifi en BlueTooth, bijna alle systemen tegenwoordig hebben wifi en bluetooth, dus een hele gewone PC met vista erop.
Breng hem terug 
En ach, een bluethooth usb stick kost 10 euro, en wifi ook zoiets, dus waar maak je je druk om.
En ach, een bluethooth usb stick kost 10 euro, en wifi ook zoiets, dus waar maak je je druk om.
[ Voor 71% gewijzigd door niels88 op 07-02-2007 21:59 ]
Eeeuh wat is je klacht nu? Dit wist je toch van te voren lijkt me, anders had het wel op de lijst met specificaties gestaan. Vindt het eerder de fout van jezelf,,,
Ik dacht dat er bijna altijd een standard wifi in zit. drm niet opgelet.
GoldenBatt schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:01:
Eeeuh wat is je klacht nu? Dit wist je toch van te voren lijkt me, anders had het wel op de lijst met specificaties gestaan. Vindt het eerder de fout van jezelf,,,
Niks is standaart kwa uitrusting in een pc, maar goed, dat ondervindt je zelf nuVerwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:15:
Ik dacht dat er bijna altijd een standard wifi in zit. drm niet opgelet.
De huidige PC van de Aldi is dit keer dan ook geen high-end model zoals soms wel het geval is. Dit is een gewoon een middenklasse model en die hebben meestal geen WiFi, laat staan Bluetooth(meestal alleen op laptops aanwezig, niet in desktops)
heb ding nu onder mijn bureau staan en gelijk 1GB extra ram erin gedonderd. Draait als een zonnetje. Je moet er geen hoogstand van verwachten qua gaming enzo omdat de videokaart dit niet aan kan of memory van je ram gaat slurpen. Tis wel een fluisterstil geval met gigantische passieve koelblokken
is mijn dinnetje erg blij mee dat die herrie weg is
Hij is actief gekoeld hoor, ook al lijkt het een passief blok !
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Ik zie de meerwaarde boven het algemene lidl/aldi topic niet, dus deze dicht
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()