Snelheids verhoging ADSL knp

Pagina: 1
Acties:

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 22:09
Vandaag tijdens college ving ik iets op over een aanstaande snelheidsverhoging wat betreft adsl via knp. Heeft iemand hier iets meer informatie over? (klopt het? datum?)

Ik hoop dat ik niet dubbelpost, maar ik kon zo gauw niets vinden over dit onderwerp. O-)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt? Sowieso is het wel handig zelf wat onderzoek te doen alvorens zulk een topic neer te gooien. Enfin,
adslcentrale.nl schreef:
5 feb 2007 KPN verhoogt tot 2010 de snelheid tot 30 - 50Mbps en iedereen krijgt glasvezel....(bron). Maar wanneer komt de volgende verhoging nou?
Alleen de bron is dood. kennelijk niet dood. Er is dus nog geen idee wanneer de volgende verhoging is.

Als ik lees wat in de bron staat
Im Jahr 2010 wollen wir das traditionelle Telefonnetz komplett abschalten. Um Übertragungsraten von 30 bis 50 Megabit pro Sekunde zu garantieren, müssen wir überall in den Niederlanden Glasfaser bis zur Bordsteinkante verlegen. Für die kommenden drei bis fünf Jahre reicht das aus, um wettbewerbsfähig zu sein.
krijg ik het idee dat er een paar dingen door elkaar gehaald zijn. Ze hebben het nergens specifiek over snelheidsverhogingen in/voor 2010. Sowieso zal het niet over ADSL gaan, aangezien ADSL2+ al maximaal tot 24 Mbit gaat. VDSL zal hierna een logische stap zijn of eerder nog gewoon glasvezel. De tijd zal het leren.

[ Voor 54% gewijzigd door DataGhost op 07-02-2007 20:32 ]

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 21:17
Van de week met XS4ALL gebeld, om contract over te zetten naar XS4ALL Only. Zij wisten ook nog van niets, of zeggen gewoon niets ;)

• TheJoxer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:40

TheJoxer

Nou ja, dat dus....

Ik verwijs even naar de FP post over opheffing analoge lijnen in 2010...
Logisch dat dan ook de snelheden wat hoger gaan liggen.
Tevens wil KPN tot aan de wijkverdeler glas leggen en vanaf daar over koper je internet brengen.
Dat gaat dan uiteraard ook weer hoger... je hebt uiteraard minder demping en de bepaling van lijn zal dan niet meer zijn Colo >> Huis maar Wijkverdeler >> Huis.
Dat word dus korter. Plus een hogere dekking omdat dan de afstand 'verkleind' word.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 23:05 ]

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-11 22:09
DataGhost schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:28:
Klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt?
Zoals ik al zei: ik ving wat op tijdens college... verder niet een concrete hint. En die verhalen over 2010 enzo, die had ik zelf ook wel gevonden, maar ik had niet verwacht dat het daar over ging.

Thnx Anyway :9

Verwijderd

KPN alsjeblieft zeg :) Je hebt KNP staan in de titel

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 23:05 ]

Pagina: 1