Gmail land veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:53

Saven

Administrator

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Als allereerste wil ik even zeggen dat ik lang heb nagedacht over in welke categorie ik dit topic nou moest plaatsten, dus als hij niet goed staat zou een modje deze dan kunnen verplaatsen?

Maargoed,
Ik gebruik dus al een geruime tijd Gmail, en heb gelezen dat alle Europesen wellicht geen gebruik meer kunnen maken van een @gmail.com adres.
Nou wil ik dit dus voorkomen en had ik bedacht dat het misschien zou helpen om je land te veranderen.

Na lang zoeken kon ik geen land instellingen vinden, maar alleen de taal veranderen.

Weet iemand of als je de taal veranderd, je geen risico meer loopt om voortaan googlemail.com oid te gebruiken?

Alvast bedankt :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Volgens mij is het alleen voor diegene die gebruiken gmail.de en gmail.co.uk toch?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:53

Saven

Administrator

Topicstarter
Megamind schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:56:
Volgens mij is het alleen voor diegene die gebruiken gmail.de en gmail.co.uk toch?
Voor zover ik weet bestaan er geen .de en .co.uk adressen voor Gmail :P

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
gmail.de is juist dat andere bedrijf dat mailadressen uitdeelt

.co.uk ken ik net van gmail

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik denk dat er over dit onderwerp teveel verwarring is, google is eigenaar van het gmail.com domein,
er is dus in feite weinig wat die duitser kan doen.

Daarna gaat het hier over een gmail.de domein naam, dus in mijn ogen het ergste wat er kan gebeuren (wat ik niet denk dat ooit zal gebeuren) is dat alle duitse google gebruikers @googlemail.com moeten gaan gebruiken.

... MMORPG Addict.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
CRiMiNaL schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:00:
Ik denk dat er over dit onderwerp teveel verwarring is, google is eigenaar van het gmail.com domein,
er is dus in feite weinig wat die duitser kan doen.

Daarna gaat het hier over een gmail.de domein naam, dus in mijn ogen het ergste wat er kan gebeuren (wat ik niet denk dat ooit zal gebeuren) is dat alle duitse google gebruikers @googlemail.com moeten gaan gebruiken.
Ja maar de duitsers gebruiken toch ook gewoon gmail.com dan :? Dat is wat ik bedoel, ik dacht dat de duitsers van google al gmail.de krgen

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je hebt standaard voor zover ik weet jouwnaam@gmail.com en jouwnaam@googlemail.com.

Ik denk dat ze in duitsland dan alleen optie 2 adverteren, terwijl optie 1 wel gewoon geldig is.
Pagina: 1