Hey...
Ik heb zojuist op mijn HTPC ubuntu geinstalleerd met de bedoeling mythtv te gaan draaien...
Alles wel, howto gezocht, gedaan... Loop alleen tegen een probleempje aan, waar ik tot nu toe geen oplossing voor gevonden heb...
Bij het draaien van mythtv-setup krijg ik de volgende melding:
Heb mysql geinstalleerd, database gemaakt, wachtwoorden aangepast en nog allerlei andere dingen die de oplossing zouden moeten opleveren... Maar ik kom er niet uit...
Iemand die enig idee heeft wat ik hieraan kan doen?
Ik heb zojuist op mijn HTPC ubuntu geinstalleerd met de bedoeling mythtv te gaan draaien...
Alles wel, howto gezocht, gedaan... Loop alleen tegen een probleempje aan, waar ik tot nu toe geen oplossing voor gevonden heb...
Bij het draaien van mythtv-setup krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| QSqlQuery::exec: database not open QSqlQuery::exec: database not open 2007-02-07 19:35:41.189 DB Error (KickDatabase): Query was: SELECT NULL; No error type from QSqlError? Strange... 2007-02-07 19:35:41.245 Database not open while trying to load setting: TVVidModeResolution0 2007-02-07 19:35:41.246 Unable to connect to database! 2007-02-07 19:35:41.246 Driver error was [1/1045]: QMYSQL3: Unable to connect Database error was: Access denied for user 'mike'@'localhost' (using password: NO) |
Heb mysql geinstalleerd, database gemaakt, wachtwoorden aangepast en nog allerlei andere dingen die de oplossing zouden moeten opleveren... Maar ik kom er niet uit...
Iemand die enig idee heeft wat ik hieraan kan doen?