Toon posts:

[Coach 5 Videometen] Meerdere instanties tegelijk draaien? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Binnenkort moet ik een presentatie houden. Hierbij is het vereist dat we enkele video's laten zien via een programma, echter ieder keer een ander video laden is een hoop gedoe. Daarom wil ik van te voren alles klaar gezet hebben. Dit zou kunnen door meerdere keren hetzelfde programma aan te zetten en in ieder individueel programma een video klaar zetten.

Het probleem is echter, het programma waar ik mee werk kan niet meer dan één keer geopend worden (denk aan MS Word, die kun je wel meerdere keren openen). Ik heb echter in het verleden how-to's gelezen om dit toch te regelen, jammer genoeg weet ik niet meer waar.

Kunnen jullie me hiermee helpen? (het is wel dringend)

Ik geloof dat het iets met het register te maken had...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dat hangt helemaal van het programma af.

Kun je de filmpjes niet in Powerpoint zetten?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak VLC. Dat prog kun je zo vaak openen als je wilt zonder rare instellingen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry jongens, ik moet echt dat specifiek programma hebben, het heet Coach 5 Videometen.

Jammer genoeg laadt het niet meer dan één keer, het liefst zou het willen hebben net als MS Word, die kun je wel meerdere keren openen.

Ik moet morgen presenteren dus ;(

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 14:14

krvabo

MATERIALISE!

Kopieer 5x de exe en rename hem, misschien is de check in het programma niet slim genoeg :P
Mits er niet ergens in de options "allow multiple instances" staat natuurlijk :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas werkt het bovenstaande niet

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Heeft het programma geen commandline opties?

Dus

coach.exe /play C:\Video\Filmpje1.avi /quit
coach.exe /play C:\Video\Filmpje2.avi /quit
coach.exe /play C:\Video\Filmpje3.avi /quit

Enz?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik denk het niet. Het is een simpel studentenprogramma.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Wat Codecaster zegt heeft zeer wel de mogelijkheid te slagen.
Het afdoen met 'nee, ik denk het niet' doet mijns inziens flink afbreuk aan je eigen openheid voor een oplossing.

Met andere woorden: toch maar even testen misschien?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het best testen ;) Alleen ik heb even rond gekeken in het programma zelf en ik zie nergens een plek om commands in te voeren. Of moet dat op een andere manier? Ik heb zelf namelijk geen ervaring met programmeertalen.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Gewoon in een dos-venster.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Werkbouwtuig
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik denk dat CodeCaster doelt op Start -> Uitvoeren

Edit: beetje laat, zie ook hierboven

[ Voor 31% gewijzigd door Werkbouwtuig op 07-02-2007 19:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerder een keer gelezen dat er een waarde in het register bij het desbetreffende programma moest worden veranderd, maar tis een beetje weggezakt inmiddels....

Het gaat mij er eigenlijk gewoon om dat ik dat programma meerdere keren open krijg (net als MS Word of Internet Exlorer(zonder tabladen functie)).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 19:37 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ten eerste pas ik je topictitel even aan; een programma 'heb' je namelijk niet 'aan'. Daarnaast is 'het meerdere keren kunnen openen van een applicatie' geen standaard functionaliteit en is het uitvoeren van commando's niet meteen programmeren. Misschien is het verstandig om dit ook nog eens door te lezen :)

Meerdere keren zelfde programma aanhebben > [Coach 5 Videometen] Meerdere instanties tegelijk draaien? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt moderator. Het meerdere keren openen van een programma is idd geen standaard functionaliteit. Echter, om die reden vroeg ik me af of er een mogelijkheid was om het te omzeilen. Ik val nu wel erg in herhaling maar ik weet haast zeker dat ik eens een how-to heb gelezen over hoe je een programma meerdere keren kon openen als dat niet mogelijk was, als het goed is moest er in het register met de waardes gespeeld worden.

Na flink zoeken op google (zowel in NL en EN) heb ik het maar niet kunnen vinden....
Heeft er verder echt niemand een flauw idee?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

run het prog eens (vanuit cmd) met /? als parameter en kijk dan of je uberhaupt iets terugkrijgt aan in te voeren parameters (het is me namelijk nog niet duidelijk of dat wel niet mogelijk is en of je het al geprobeerd hebt).

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Als je het programma 3 keer op wilt starten maak je drie kopieën van het programma Coach.
Daarna maak je 3 gebruikersaccounts aan met iedere account een wachtwoord, vervolgens voer je iedere programma uit onder een andere gebruiker (rechterklik op de exe -> uitvoeren als -> andere gebruiker kiezen)

Weet niet of het werkt, maar je kan het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:01:
run het prog eens (vanuit cmd) met /? als parameter en kijk dan of je uberhaupt iets terugkrijgt aan in te voeren parameters (het is me namelijk nog niet duidelijk of dat wel niet mogelijk is en of je het al geprobeerd hebt).
Tertw_Dam

Ik wil graag een poging wagen om het op jouw manier te doen, alleen ik heb nooit eerder met opdrachtprompt gewerkt dus zou je misschien iets gedetailleerder kunnen omschrijven(in stapjes)

* Overigens:
Het gekke is dat ik alsmaar 'C:\Documents and Settings \ .... ' standaard als begin command krijg terwijl het programma Coach op C:\ staat. (oplossing hiervoor?)

Vriendelijk bedankt.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:23:
[...]

Tertw_Dam

Ik wil graag een poging wagen om het op jouw manier te doen, alleen ik heb nooit eerder met opdrachtprompt gewerkt dus zou je misschien iets gedetailleerder kunnen omschrijven(in stapjes)

* Overigens:
Het gekke is dat ik alsmaar 'C:\Documents and Settings \ .... ' standaard als begin command krijg terwijl het programma Coach op C:\ staat. (oplossing hiervoor?)

Vriendelijk bedankt.
cmd.exe start een command prompt vanuit je standaard dir (wat in dit geval docs and settings is).
met cd\ kun je naar de root gaan, cd.. een dir terug en cd dirnaam naar een diepere directory. Vanuit daar kun je gewoon coach.exe /? inrammelen en kijken wat je als output krijgt.

en hoe krijg je het voor elkaar mijn naam zo verkeerd te spellen :+

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 07-02-2007 20:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb gedaan wat je zei. Met en zonder parameter wordt het programma simpelweg geopend als ik de .exe command geef.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 21:18 ]

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Waarom heb je mijn manier dan niet even geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk het probleem is dat we op een laptop moeten gaan presenteren die niet van ons is, we kunnen dus niet te veel rommelen met de laptop, dus ook liever niet met meerdere accounts aanmaken etc.
Pagina: 1