MCE Remote op 64 bits windows?

Pagina: 1
Acties:

• zelfinvullen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb hier thuis de MCE Remote liggen (gekregen bij mijn Hauppage PVR-150). Alleen de Ehome Infrarood ontvanger kon ik niet installeren omdat er geen 64 bit drivers voor zijn en ik wel XP x64 heb.
Weet iemand of dit onder Vista nu wel mogelijk is, aangezien Vista MCE wel voor 64bit is uitgekomen?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik kan in ieder geval vertellen dat de Hauppauge PVR-150 MCE perfect werkt onder Windows Vista x64, met de drivers out of the box. Tevens zijn er voor die kaart Vista x64 drivers beschikbaar.

Ik weet echter niet of die drivers ook de juiste drivers voor de afstandsbediening hebben. (Ik heb de OEM gekocht zonder AB) Maar de kaart werkt perfect, dus ik neem even aan dat het niet al te moeilijk moet zijn om de bijgeleverde remote ook aan het werk te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door maartena op 07-02-2007 19:30 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• zelfinvullen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Mijn Hauppauge PVR-150 MCE werkt ook prima op XP x64. Alleen zijn er geen 64-bit drivers voor XP.
Er is dus geen direct verband tussen een werkende kaart en een werkende remote. ;) Ik hoop dat dit bij Vista wel het geval is.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Volgens mij wekrt die ehome ontvanger alleen op Windows versies waar de Mediacenter software in zit. Lijkt me dus dat dit gewoon gaat werken onder de juist versie van Vista, ongeacht het aantal bits.

Verwijderd

Ik kan je uit eigen ervaring mededelen dat dit gewoon werkt. De drivers voor de remote zitten bij de installatie van Vista-x64 ingebakken.