Toon posts:

[ervaringen] DeziWeb

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er iets leuks of minder leuks te vertellen over deziweb? (http://www.deziweb.nl) ik heb al een tijdje contact via de mail en wil een resellerpakket aanvragen (heb zelf nogal wat sites waarbij ik goedkoper uit ben met een reseller pakket).

host er iemand zelf bij DeziWeb? Of iemand die je kent? Op internet kan ik weinig reviews vinden.
Zijn er betere aanbieders voor dezelfde / lagere prijs?

Let me know so i can order..

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 22:09
Voor zo'n vraag kun je het beste op webhosters.nl kijken Veel succes!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
WorkForce schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:35:
Voor zo'n vraag kun je het beste op webhosters.nl kijken Veel succes!
staat ie niet tussen :*)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

En dat zegt al genoeg....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is natuurlijk weer een bullshit opmerking...

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:49:
[...]

Dat is natuurlijk weer een bullshit opmerking...
Webhosters.nl is een redelijk vaak gebruikte tool in webhosting land. Geen notatie betekent IMHO dat ze nog niet veel klantne hebben. Dus een beginnend bedrijf.

Dus trek daar je conclusies maar zelf uit.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Topicstarter
LuCarD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:51:
[...]

Webhosters.nl is een redelijk vaak gebruikte tool in webhosting land. Geen notatie betekent IMHO dat ze nog niet veel klantne hebben. Dus een beginnend bedrijf.

Jij reageert met "dat zegt al genoeg". Dat is natuurlijk niet helemaal juist. Een beginnend bedrijf of niet, ze zijn of goed, of slecht. En ik wil graag weten of er mensen zijn die er WEL ervaring mee hebben, ipv mensen die zon simpele zin droppen. Dank je!

• Aotearoa
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 22:28
Ik heb goede ervaringen met Deziweb. Het is een goede provider.
De servers zijn snel, en ze reageren snel op e-mail.

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
LuCarD schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 16:51:
[...]

Zie je nou echt niet in dat dat enorm kortzichtig is ? Er zijn bedrijven die bewust niet op die site genoemd willen worden ivm de bullshit ervaringen die er af en toe geplaatst worden.

Je kan beter vragen naar mensen die er gewoon ervaring mee hebben, zowieso, volgens jouw redenatie zit deziweb dan in een vicieuze circel, ze staan er niet, hebben dus geen klanten, en omdat ze er niet in staan, krijgen ze gaan klanten.
Pagina: 1