Toon posts:

[Vista] Programma's die simpelweg 'niets' doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele programma's geinstalleerd die alleen na de installatie werken.

Bijvoorbeeld Azureus. Die installeerde ik gisteren en hij deed het gewoon. Als ik m nu wil opstarten gebeurd er niks... k klik op azureus.exe en er gebeurd totaal niets...

dit heb ik met meer programmatjes.... werken alleen na de installatie, maar daarna gebeurd er niets als ik ze opnieuw wil gebruiken...

waar kan dat aan liggen ?? (het draait om Vista Business)

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:28

Arethusa

Niet die server

Misschien dat je in de eventviewer onder toepassing iets van een melding hierover vinden kunt? Komt het programma wel voor in de processen/taken lijst? En werken meegeleverde Vista programma's wel?

[ Voor 35% gewijzigd door Arethusa op 07-02-2007 16:23 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
het programma komt niet voor in de takenlijst....

maar het is niet met alles... ad aware doet het bijvoorbeeld perfect en azureus weer niet...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 16:13

E-Vix

Nu met sneeuw!

Bij mij draait azureus gewoon zonder problemen onder Vista (ultimate).
Aangezien je het bij meerdere programma's hebt, lijkt het er op dat er iets scheef zit in je Vista installatie. Misschien een beetje drastisch, maar je zou kunnen kijken of na vista te herinstalleren het wel werkt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je zegt 'enkele programma's' maar welke, naast Azurues, nog meer dan?

Dat is wel belangrijk om te bepalen waar het aan kan liggen namelijk ;)

* Cloud denkt aan Java...

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
ik kan gewoon draaien Office, Ad-Aware, Registry Mechanic, Acrobat Reader, MSN, FireFox, Internet Explorer, Winamp, Quicktime, Limewire

ik kan niet draaien Nero, Azureus, Partypoker
Pagina: 1