Ik hwb gister mijn eerste pc geassambleerd maar nu stuit ik op dit probleem: Als ik mijn pc aanzet doet hij het gewoon, maar als ik dan 10 tot 30 sec bezig ben (maakt niet uit waarmee) sluit hij af. Ik kan dus net in de bios komen maar niet veel verder
. Ik denk zelf dat er gewoon te weinig of te slechte koelpasta tussend e proc. en de koeler zit omdat ik de koeler eraf gehaald heb en toen voelde de proc nogal warm, ik krijg vanavond nieuwe koelpasta maar kunnen et nog meer problemen zijn?
Mijn configuratie is:
Antec 900
Huntkey 550Watt voeding (ja ik weet dat ze niet geweldig zijn maar ik kon hem voor €10 krijgen dus..)
Intel core2duo E6600
Intel standaard koeler met standaard koelpasta (vermerld ik maar even vanwege het probleem)
MSI P965 NEO
Twinmos 2gb geheugen PC4200
Asus 8800GTS
Randapperatuur:
Razer Tarantula
Logitech G7
Ik heb zelf nog niet zo veel geprobeerd behalve een niet usb toetsenbord en muis omdat ik niet zou weten waar het aan kan liggen (buiten de koelpasta dan, die ik er vanavond nieuw op doe) en omdat ik het niet zo goed aandurf (is toch een vrij prijzig systeem) . Ik ben trouwens niet zo in to the computer taal, dus het zou fijn zijn als jullie het uit konden leggen in jip en janneke taal
.
Ik hoop dat jullie mij komen helpen want dit is echt vervelend.
Mijn configuratie is:
Antec 900
Huntkey 550Watt voeding (ja ik weet dat ze niet geweldig zijn maar ik kon hem voor €10 krijgen dus..)
Intel core2duo E6600
Intel standaard koeler met standaard koelpasta (vermerld ik maar even vanwege het probleem)
MSI P965 NEO
Twinmos 2gb geheugen PC4200
Asus 8800GTS
Randapperatuur:
Razer Tarantula
Logitech G7
Ik heb zelf nog niet zo veel geprobeerd behalve een niet usb toetsenbord en muis omdat ik niet zou weten waar het aan kan liggen (buiten de koelpasta dan, die ik er vanavond nieuw op doe) en omdat ik het niet zo goed aandurf (is toch een vrij prijzig systeem) . Ik ben trouwens niet zo in to the computer taal, dus het zou fijn zijn als jullie het uit konden leggen in jip en janneke taal
Ik hoop dat jullie mij komen helpen want dit is echt vervelend.