Waar veel foto's laten afdrukken met kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
Na het steeds opsparen van digitale foto's, ben ik van plan om deze massaal heen te brengen om te ontwikkelen in 10*15 formaat. Ik heb meer dan duizend stuks, die ontwikkeld moeten worden. :*)

Mijn vraag luidt dan ook:"Waar kan ik deze >1000 foto's ontwikkelen met goede afdrukkwaliteit voor een goedkope prijs?".(aangezien ik meer als 1000 stuks heenbreng, neem ik aan dat er een soort stukregeling is, waardoor het goedkoper is).

Ik zag zo een aanbieding bij Blokker voor €0,09/stuk als je meer als 120stuks heenbrengt. Helaas weet ik bijvoorbeeld niks over deze Blokker kwaliteit en misschien is det wel erg duur vanwege mijn 1000 stuks(mocht er ergens anders betere kwaliteit zijn met een betere prijs/aantal stuks verhouding).

Wij kan me meer informeren over het laten ontwikkelen van veel foto's met kwaliteit? :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier kun je info vinden.

er zijn in FGA verschillende topics die erover gaan en daarin wordt verwezen naar online sites die steeds reviews bijhouden. Daarbij is je info over prijs / kwaliteit verhouding summier. Je zou best bij profotonet kunnen en tevens bij Blokker ... waar kies je voor? Prijs, tussenweg of kwaliteit?

[ Voor 75% gewijzigd door Eusebius op 07-02-2007 15:14 ]

==
hoi

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

bij foto.com betaal je vanaf 501 foto's 0,01e. :)

Goede kwaliteit op fuji papier.

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
Xander2000 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:13:
bij foto.com betaal je vanaf 501 foto's 0,01e. :)

Goede kwaliteit op fuji papier.
Ziet er goed uit, maar jammer dat het limiet tot 1000 gaat, mocht je er meer als 1000 hebben ;)

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:57
Kijk eens bij extrafilm.nl :)

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Ziet er goed uit, maar jammer dat het limiet tot 1000 gaat, mocht je er meer als 1000 hebben ;)
Maar goed dat 1002 gewoon 2 keer 501 is 8)7

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19

YellowCube

Wait...what?

Een beetje meer eigen inzet mag eigenlijk wel.
Zoals Lennart al zei, gebruik de search eens.
Dan kom je bijvoorbeeld op dit topic uit: Digitale foto's afdrukken

Daar moet genoeg info te vinden zijn.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.