Toon posts:

360 graden panorama foto bodem logo

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier bezig met wat panorama foto's waarin ik een logo wil verwerken. In deze panorama foto's kan je echt 360 graden om je heenkijken. Links- en rechtsom... Boven naar beneden.
Nu is het de bedoeling dat wanneer men naar beneden kijkt, ze mijn logo zien. Aangezien je dit niet zomaar met copy & paste in een foto kan plaatsen... Ben ik opzoek naar 'DE' manier om dus zo'n logo in je panorama foto te verwerken.

Alvast bedankt.

P.S. Google e.d. dus al doorgezocht :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welk pakket gebruik je dan om die panorama foto te maken (aan elkaar plakken)? Want ik neem aan dat je nu problemen ondervind door het perspectief?

Simpelweg melden dat je gezocht hebt met Google is dus ook niet de bedoeling: geef dan wat links wat je hebt bezocht en waar je dan precies tegenaanloopt.

Je stelt geen concrete vraag met relevante onderdelen (de foto en het programma waarin je bezig bent), dus wat verwacht je nu van ons?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dé meest uniforme manier is natuurlijk simpelweg in een willekeurig fotobewerkingsprogramma de foto waar de ondergrond opstaat te editten alvorens het geheel te stitchen. Ik neem aan dat je met het 'om je heenkijken' Quicktime VR bedoelt?