Urenregistratiepakket met XML export

Pagina: 1
Acties:

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:47
Ik hoop dat mijn topic duidelijk genoeg is. Ik heb in ieder geval de regels doorgelezen en me al scheel gezocht dmv de zoekfunctie hier en bij google maar ik ben er nog niet uit.

De situatie is de volgende:

Ik ben op zoek naar een goed urenregistratiepakket zodat er voor projecten uren ingevoerd kunnen worden. Deze invoer moet de input zijn voor enkele actie's:

- Een site waarop klanten kunnen inloggen om zo de inmiddels gedane activiteiten te kunnen volgen.
- Facturatie via Exact Online

Nu ben ik niet thuis in Exact en ook geen XML ster maar door te zoeken ben ik er inmiddels wel achter dat ik door middel van XML dit (sowieso eis 2) kan doen.

Zodoende ben ik dus op zoek naar mensen die ervaring hebben met urenregistratiepakketten/scripts en mij tips/adviezen/ervaringen kunnen geven.

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 15:48

MnM

Ik weet niet wat het budget is, maar het bovenstaande is te realiseren dmv Exact e-Synergy.

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:47
MnM schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:36:
Ik weet niet wat het budget is, maar het bovenstaande is te realiseren dmv Exact e-Synergy.
Budget is wel voldoende. Er moet alleen zeer goed nagedacht, afgewogen en vergeleken worden.

Heb het gevoel dat Exact e-Synergy veel te uitgebreid is. Ik zoek een simpel pakket, dat is voldoende.