Toon posts:

PC loopt vast bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: sinds 2 dagen kan ik mijn pc niet meer starten. Na het aanzetten werkt alles gewoon, totaan het punt dat hij het bureaublad laadt. Dan komt er een groot blauw scherm wat jullie vast wel kennen met als technische informatie:

*** STOP 0X0000008E (0xC00000005, 0xB640F3FB, 0xB56DFB88, 0x00000000)

*** adidts.sys - Address B640F3FB base at B6407000, DateStamp 4491d8ec

Ik heb de mogelijkheid om hem wel in veilige modus op te starten. Het probleem is trouwens veroorzaakt door iets met de USB, hij liep al vaker vast als ik wat in de USB-poort deed. Probleem echter dat hij nu dus hélemaal vastloopt bij het opstarten!

Hopelijk kan iemand me dringend helpen... Heb al van alles geprobeerd en ja, natuurlijk al alles uit de USB gehaald.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Windows XP en 2000 BSOD guide eens door om te kijken wat die BSOD kan betekenen. Dan kun je vast beter zoeken naar waar het probleem vandaan komt :)

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:26
Of even googlen op "adidts.sys",. Lijkt een probleem met soundmax audiodriver, probeer die eens te updaten...
(Als je tenminste soundmax onboard audio hebt, dat kon ik niet uit je startpost opmaken).

Verwijderd

Topicstarter
Ethefox schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:22:
Of even googlen op "adidts.sys",. Lijkt een probleem met soundmax audiodriver, probeer die eens te updaten...
(Als je tenminste soundmax onboard audio hebt, dat kon ik niet uit je startpost opmaken).
Het is gelukt man, ontzettend bedankt. Heb in veilige modus de geluidskaart uitgezet. Binnekort maar eens ff langs de pc-maker om te kijken hoe dat komt :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Mja, volgende keer dus eerst zelf een beetje zoeken :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.