Urenregistratie met export functie richting Exact

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:17
Weet iemand goede urenregistratiesoftware (dus ervaringen ermee)? Ik ben namelijk op zoek naar goede urenregistratiesoftware/script dat de mogelijkheid biedt dat klanten kunnen kijken hoeveel uren er tot nu toe besteed zijn aan hun project en dat diezelfde projecten op basis van de geregistreerde uren gefactureerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Misschien moet je even aangeven welke Excact. Sinds Globe 2000 is er nogal wat veranderd in de manier met Excact te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
onkl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:08:
Misschien moet je even aangeven welke Excact. Sinds Globe 2000 is er nogal wat veranderd in de manier met Excact te communiceren.
Het betreft Exact Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
OK, geen ervaring mee.

Wel een tip: Het is mij niet geheel duidelijk wat je zoekt:
Een "ding" waarin medewerkers uren kunnen schrijven en zijn data bijhoudt voor opdrachtgevers en daarnaast exporteert naar Exact of een "ding" wat de in exact geschreven uren kan uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
onkl schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:24:
OK, geen ervaring mee.

Wel een tip: Het is mij niet geheel duidelijk wat je zoekt:
Een "ding" waarin medewerkers uren kunnen schrijven en zijn data bijhoudt voor opdrachtgevers en daarnaast exporteert naar Exact of een "ding" wat de in exact geschreven uren kan uitlezen?
Je eerste suggestie, een programma/script waarin de uren kunnen worden ingevoerd per project. Vervolgens moet de klant kunnen inloggen en zien hoeveel tijd er in zijn project gestoken is en deze gegevens moeten ook ingelezen kunnen worden door Exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit zou in CSA beter op zijn plaats zijn, maar ik mis nogal wat in de TS. ALs ik me niet vergis is dit ook niet de eerste keer dat er wat van gezegd wordt.
Dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.