Ik heb van het weekend iets raars geconstateerd op de server. De datum was van het een op het andere moment een maand terug gezet. In de event logboeken staat eigenlijk niks raars. Er was wel een probleem met een agenda van een gebruiker op het netwerk. Deze probeerde exchange te herstellen. de volgende melding in het event logboek is van de delfde dag maar een maand terug.
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren. Dit is voor gekomen op alle servers Deze draaien allen Windows 2003 server 1AD 1mail 1TS 1SQL 1Process
De datum is handmatig weer goed gezet en is sindsdien niet meer voorgekomen. Maar ik wil toch graag een verklaring.
Event berichten
A inconsistancy was detected in Gebruiker /Agenda. The calendar is being repaired. If other errors occur with this calendar please view the calender via OWA
Bron: EXCDO
ID: 8230
Direct daarna:
Bron: userenv
ID: 1097
Windows kan de computeraccount niet vinden. De klokken op de client- en servercomputers lopen niet gelijk.
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren. Dit is voor gekomen op alle servers Deze draaien allen Windows 2003 server 1AD 1mail 1TS 1SQL 1Process
De datum is handmatig weer goed gezet en is sindsdien niet meer voorgekomen. Maar ik wil toch graag een verklaring.
Event berichten
A inconsistancy was detected in Gebruiker /Agenda. The calendar is being repaired. If other errors occur with this calendar please view the calender via OWA
Bron: EXCDO
ID: 8230
Direct daarna:
Bron: userenv
ID: 1097
Windows kan de computeraccount niet vinden. De klokken op de client- en servercomputers lopen niet gelijk.