500 Euro pc

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-01 20:54
Hallo,

Bij een vriend van me hebben ze een vervanger voor een 7-8 jaar oude pc nodig. het is namelijk een gezins pc die vaak word gebruikt voor internet enz. maar met windows Me 128 mb ram loop je al snel tegen problemen aan. daarom zochten ze een vervanger. ze zijn niet van plan om veel geld uit te geven dus ze moeten iets goedkoops hebben.

Na 200 reclame foldertjes door te hebben gezocht hebben ze nog geen goede "kant en klare pc" gevonden. toen ik dit hoorde had ik me aangeboden om een pc'tje mee in elkaar te zetten (hij is zelf redelijk geinterreseert in computers) Dus ik ging op zoek..

Nu komt het grote probleem ik kan eigelijk geen goede configuratie vinden (bij azerty,alternate en digitique) dus zouden jullie even mee willen kijken?

Dit zijn toch wel de dingen die we graag in het systeempje vinden

-Dual core (3800+ Am2?)
-min 512 MB DDR2 RAM
-Redelijk goede videokaart (er word af en toe op gegamed) ik zat zelf aan een x1300 pro te denken
-Gigabit ethernet
-DVD fikker
-min. 160 GB HD (ze downloaden enorm veel)
-redelijk stil want hij draait soms 24/7 i.v.m downloaden en dan wil je niet gezoem onder monopoly horen ;)

Oja en nu nog even wat ze er mee doen:
De zogenaamde office dingen (word, internet, email enz.) gamen (ja je bent 14 en je verveelt je ooit :P ) en dan nog downloaden..

Alvast bedankt,

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik mis een beetje wat je zelf al hebt uitgezocht.

Money for nothin' and your chicks for free

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Toevallig staat in de folder van Aldi van vandaag een prijs van 500 euro of zo...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

dit is niet de bedoeling van een dergelijk topic. Stel eerst eens iets samen en post dan moeilijkheden etc. dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.