Toon posts:

XIRON RW3DD

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, heb daarom ook nog geen icon.Heb al tig keer geprobeerd maar telkens te groot !.

Over mijn d.v.d. :

Hel al vanalles geprobeert maar krijg geen beeld en geluid meer. Hij zegt geen signaal.

Had op de d.v.d. geen goed beeld [ de ondertiteling v.d. t.v. kwam er doorheen.

Bij setup gekeken en t een en ander verandert, nu dus helemaal niets meer !.

Heb 'm zelfs uit elkaar geschroeft, maar geen reset knop te vinden !.

Wie kan mij helpen !.

Bij Voorbaat Dank !.

Desparate Jan :'(

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Tip van flip:
Geef niet zoveel enters man! Het wordt er alleen maar onduidelijker op!
En je topictitel is ook niet echt duidelijk, op dit forum verwachten wij een kleine omschrijving van het probleem in de titel van het topic.

Verder om je probleem op te lossen:
Sluit je DVD speler eens aan met het gele stekkertje, en kijk dan of je beeld kan krijgen om de instellingen weer terug te zetten naar de standaardinstellingen.

Verder zou wat extra informatie geen kwaad kunnen, hoe is de DVD speler aangesloten bijvoorbeeld?

[ Voor 10% gewijzigd door mace op 07-02-2007 10:33 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Van iemand boven de 40 mag je eigenlijk verwachten dat ie beter in staat is zijn probleem te schetsen. Gebruik op zijn minst goed leesbaar Nederlands, want op deze manier is er geen touw aan vast te knopen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij [ voodooless ] noooit gehoort dat je iedereen in hun waarde moet laten ?. We zijn niet allemaal zo slim als jij !.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:41:
Heb jij [ voodooless ] noooit gehoort dat je iedereen in hun waarde moet laten ?. We zijn niet allemaal zo slim als jij !.
Als je denkt dat hiermee je probleem opgelost gaat worden :?

Kan je misschien nog proberen het probleem te verduidelijken of ga je ook met zo'n omschrijving naar de garage als je een probleem heb met de auto?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:41:
Het heeft helemaal niets met wel of niet slim zijn te maken, en nog minder met "in hun waarde laten". Je kunt nu blijkbaar ook gewoon normale Nederlandse zinnen maken. Waar een wil is, is blijkbaar een weg.

Probeer het nog eens duidelijk uit te leggen, want niemand snapt er wat van.

Hoe is de DVD-speler aangesloten? Vanaf wanneer is het probleem, en wat heb je net daarvoor gedaan?

Ook begrijp ik de klacht voor het probleem niet:
Had op de d.v.d. geen goed beeld [ de ondertiteling v.d. t.v. kwam er doorheen.
Ondertitels van een TV zender door het beeld van de DVD? Lijkt me ten eerste al hoogst onwaarschijnlijk...

Vermeld ook even wat voor een TV je hebt.

Verwijderd

Bij sommige apparaten lekken de heldere delen van het beeld (zoals ondertiteling) door het beeld van andere bronnen heen, vaak via verkeerd aangesloten of doorgeluste scartkabels.

• mace

mace

Sapere Aude

Kortom

-niet om lullig te doen-

maar tomwaits heeft er de ballen verstand van, en er kan beter iemand bijkomen die wel weet wat hij doet.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn t-v is een Sharp breedbeeld t-v,en alles is goed ! [ volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten ]
en tomwaits heeft inderdaad de ballen verstand ervan!. Wel van p-c's , repareer en installeer er zo'n 5 per week !.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Wij kunnen helaas niet ruiken wat er in je gebruiksaanwijzingen staan, je zult het ons dus toch echt effe moeten vertellen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:04:
Mijn t-v is een Sharp breedbeeld t-v,en alles is goed ! [ volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten ]
en tomwaits heeft inderdaad de ballen verstand ervan!. Wel van p-c's , repareer en installeer er zo'n 5 per week !.
Staat ie ook goed aangesloten volgens de handleiding van de dvd speler? Of te wel is het via scart en rbg of cinch als manier? Kan je tv wel RGB op die scartingang aan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen, ja de d.v.d is ook volgens het boekje aangesloten !, op de scart-aansluiting
de tv onderesteunt ook rgb.

Jan ;)

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb nog steeds een beetje moeite om me in te beelden hoe het aangesloten is, dus als je een plaatje zou willen maken?

De ondertiteling van de TV hoort er niet doorheen te lekken, ik heb zelf ook wel eens zoiets, dat gebeurt als ik bij mijn 7 jaar oude philips RGB op scart1 heb en ik zet hem op een andere zender, dan lekt beeld door.

Dus, laat ons even een mooi plaatje zien, dat kan in paint ofzo als het maar duidelijk is, en dan kunnen we je al een stuk beter helpen, want ik kan me er niks bij voorstellen. :)

• FaceDown
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Klinkt als een (te) goedkope scartkabel !.

Groetjes, FaceDown.

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Dit gaat nergens heen.
Je zal toch echt wat duidelijker moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is [ de d.v.d. ] Kapot !, er is een monteur bijgeweest. Niets meer aan te doen !.
Jammer, was net buiten de garantie !.
Bedankt voor jullie hulp 1.

Jan
Pagina: 1