Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
T-Mobile brengt een geheel nieuw type toestel op de markt: de Ameo. Bijzonder zijn onder andere het volledig afneembare toetsenbord en het indrukwekkend intern geheugen van 8GB dat is uit te breiden met een mini SD kaart. De Ameo is geschikt voor HSDPA en draait op Windows Mobile 5.0. Daarnaast beschikt het over applicaties als Internet Explorer, Pocket Outlook en Office Mobile. Vanaf begin maart is de speciale zilverkleurige Ameo exclusief verkrijgbaar via de verschillende T-Mobile verkooppunten.

De Ameo is de meest complete PDA en is geschikt voor GPRS, HSDPA en Wi-Fi, waarmee klanten overal en altijd supersnel kunnen internetten en e-mailen. Via de Bluetooth functie is synchroniseren met de PC geen probleem. De Ameo is een quad-band telefoon en daardoor prima geschikt voor bijvoorbeeld reizigers naar de Verenigde Staten.

Naast de uitgebreide mobiele kantoorfaciliteiten beschikt de Ameo over een 3.0 megapixel digitale camera en een geïntegreerde MP3- en videospeler. Ideaal voor internetten en e-mailen is het afneembare QWERTY toetsenbord en het 5 inch TFT-kleurenscherm. De Ameo is slechts 13x10x2 cm en weegt nog geen 350 gram. Door de geïntegreerde GPS kan navigatiesoftware eenvoudig direct op het toestel worden geïnstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,90939,00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7269_6.jpg

In het kort nog even de belangrijkste specs:

Besturingssysteem: Windows Mobile 5.0 Pocket PC Phone Edition
Processor: Intel XScale, 624 MHz
Scherm: 5 inch TFT met 65.000 kleuren en 640x480 pixels resolutie
Geheugen: 64 /128 MB RAM en 128/256 MB ROM
Opslagruimte: 8 GB harddisk
Geheugenuitbreiding: miniSD
GSM: GPRS/EDGE (850/900/1800/1900) en UMTS/HSDPA (2100 MHz voor Europa)
Draadloos: Wi-Fi 802.11 b/g en Bluetooth 2.0
GPS: GPS-ontvanger met AGPS-ondersteuning
Batterij: 2100 mAh
Camera: 3 megapixel
Afmetingen: 133,1 x 97 x 20 mm (inclusief 4 mm dik toetsenbord
Gewicht: 355 gram

http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_6339-0-1-0,00.html
http://www.pocketinfo.nl/artikel/7269

[ Voor 69% gewijzigd door HekkeySE op 07-02-2007 10:18 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik heb even de HTC naam toegevoegd aan de titel van het topic :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:37

aerofreak

Steve Jobs

mooi ding alleen jammer dattie van t-mobile is zou er nog een gewone variant komen?

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

aerofreak schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:00:
mooi ding alleen jammer dattie van t-mobile is zou er nog een gewone variant komen?
ja hoor, van HTC zelf, een zwarte uitvoering. Kijk op Connexie en pda.totaal. Daar zijn al bloggers die hem getest hebben

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:15:
[...]

ja hoor, van HTC zelf, een zwarte uitvoering. Kijk op Connexie en pda.totaal. Daar zijn al bloggers die hem getest hebben
Hij heet de HTC X7500 (Athena) :)
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/7362_9.bmp

Pocketinfo bezoekers die recentelijk de media hebben gevolgd zal het niet ontgaan zijn, de HTC X7500 kreeg de laatste weken steeds meer pers aandacht, en dat het hier dan ook om een bijzondere PDA gaat is zeker.

Ook ik, als enthousiaste XDA Exec (Qtek 9000) gebruiker, was bijzonder nieuwsgierig naar dit apparaat, en het was dan ook bijzonder leuk om te vernemen dat Pocketinfo als eerste de beschikking heeft gekregen over de T-Mobile Ameo, de door T-Mobile gelabelde versie van de HTC X7500.

De doos zoals we hem van T-Mobile binnenkregen

Uiteraard is het eerste dat je doet met een nieuw toestel niet het lezen van hetgeen dat er op de verpakking vermeld staat, maar gewoon botweg uitpakken. Eerst vasthouden en aanzetten luid het devies meestal.

Voordat ik overga tot het relaas van mijn ervaringen wil ik met jullie eerst de specificaties van het toestel delen, want dat het om een bijzonder toestel gaat mag inmiddels duidelijk zijn.
Het is niet een apparaat dat ik snel zou kopen. Maar de specs liegen er niet om en er zal dan ook een leuk prijskaartje aan hangen. Echter is deze PDA ook bedoeld als High-End device en zal de doorsnee consument hem niet snel kopen.

Ik verwacht hem in week 12. :)

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
prachtig ding echt mooie opvolger van mijn qtek9090 ingebouwde gps lekker groot scherm en je kan er alles mee!!! vooral vga aansluiting voor directe presentatie's via beamer is een erg mooie optie

1337

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lijkt me ook wel een tof dingetje, GPS, 640x480, alles ingebouwd maar of ik hem ga kopen...
719 euro met 2 jaar flex 15, zal wel rond de 500 worden als je ook web'n'walk erbij neemt. En ik heb hem in de winkel gezien, tis een leuk ding, maar gewoon te groot voor een telefoon, ding past onmogelijk in je broekzak tenzij je een skater bent. Dit ding heb je NAAST een gewone telefoon imho.

[ Voor 6% gewijzigd door StarLite op 23-02-2007 21:52 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

StarLite schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:52:
Lijkt me ook wel een tof dingetje, GPS, 640x480, alles ingebouwd maar of ik hem ga kopen...
719 euro met 2 jaar flex 15, zal wel rond de 500 worden als je ook web'n'walk erbij neemt. En ik heb hem in de winkel gezien, tis een leuk ding, maar gewoon te groot voor een telefoon, ding past onmogelijk in je broekzak tenzij je een skater bent. Dit ding heb je NAAST een gewone telefoon imho.
... en er zit ook nog eens geen phone speakertje op, je kunt hem alleen in combinatie met een headset gebruiken. Ideaal voor data-only abonnementen, maar mensen die ook ' normaal' willen bellen kunnen beter hun gsm er bij houden.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Liever MDA Vario II...met een leuk * GB kaartje erin.
Deze wel lekker 624mhz !
Ingebouwde GPS is wel super makkelijk, en een fatsoenlijke camera !
Batterij gaat niet zo lang mee, 5 a 8 uur video klooien en het is op.
Bovendien, weegt dit ding meer dan 360 gram.

[ Voor 58% gewijzigd door NeoMe op 01-03-2007 17:11 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
't Is als je TomTom op groot scherm wil draaien wel de beste oplossing. Ik heb ermee mogen spelen, en 't is inderdaad niet iets wat je tegen je oor gaat houden nee. Maar als competitie voor de UMPC is het een serieuze kandidaat: goede proc+GPU, overtuigende hoeveelheid geheugen, en toch goed draagbaar.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
DaannO schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:20:
[...]

Hij heet de HTC X7500 (Athena) :)

[...]
Hij schijnt volgens anderen de HTC Advantage X7500 (HTC Athena) te heten. http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=687

Dat Advantage werkt waarschijnlijk op marketing gebied nog iets beter. :)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 16:33

Dethroned

Liev

MSalters schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:07:
't Is als je TomTom op groot scherm wil draaien wel de beste oplossing. Ik heb ermee mogen spelen, en 't is inderdaad niet iets wat je tegen je oor gaat houden nee. Maar als competitie voor de UMPC is het een serieuze kandidaat: goede proc+GPU, overtuigende hoeveelheid geheugen, en toch goed draagbaar.
Heeft een UMPC geen beter platform en een beter scherm cq betere resolutie? En meer kleuren.
En ik vind een 3 megapixel camera (met flitser?) toch net niet goed genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Dethroned op 08-03-2007 12:03 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Het zal mij benieuwen wanneer T-Mobile de eerste Ameo zal uitleveren.
Zie dat op de site van Dixons de Ameo vanaf 20 maart leverbaar is, lijkt mij dat T-Mobile de mensen die via voorinschrijving hebben meegedaan, eerder een toestel toesturen.
Ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen van dit mooie toestel.

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:47:
Het zal mij benieuwen wanneer T-Mobile de eerste Ameo zal uitleveren.
Zie dat op de site van Dixons de Ameo vanaf 20 maart leverbaar is, lijkt mij dat T-Mobile de mensen die via voorinschrijving hebben meegedaan, eerder een toestel toesturen.
Ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen van dit mooie toestel.
http://www.bright.nl/uitpakparty-ameo

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Jammer van de conclusie van de boys! Ik denk dat (los van de prijs) er toch veel early adaptors dit apparaat zouden willen hebben. Op de bank voor de buis even internetten, tv programma's bekijken, via skype bereikbaar zijn, vrienden die bellen even beantwoorden via bluetooth headsetje en toch ook nog even een mailjet sturen naar je vriendin(netjes). Het apparaat is handzaam, vele input mogelijkheden en dus veel gebruikervriendelijk dan vele andere schermaanraak soortgenoten... Ik ga voor de HTC Advantage en als ik dan toch de kroeg in ga, dan heb ik er nog wel een extra klein mobieltje erbij. O ja, en GPS ingebouwd en HSDPA en ... VGA!

Ok HTC moet nog wel van WM5 naar WM6 want dat scheelt enorm in snelheid en ik denk dat T-Mobile die update niet zo snel zal opleveren, maar HTC hopelijk uiteindelijk wel. Kijk ook naar het XDA-Developers forum, want anders maken we zelf een update (XZie; HTC Wizzard, Universe en Hermes ofwel HTC TyTn).

Ik ben benieuwd wie de eerste aanbieders worden in Europa, los van de T-Mobile aanbiedingen. Overigens vind ik de zwarte uitvoering heeeeel veeeel mooooier! Maar dat is persoonlijk....

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Op pdashop.nl staat de T-mobile Ameo al te koop

Verwijderd

En ik zei nog wel, lijkt mij dat T-Mobile de mensen die via voorinschrijving hebben meegedaan, eerder een toestel toegestuurd krijgen. 8)7

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
gezellig dan maaruhh wat voor mensen gaan dit ding gebruiken... en past die echt niet in je broek??

1337

Verwijderd

ZandBak schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:18:
gezellig dan maaruhh wat voor mensen gaan dit ding gebruiken... en past die echt niet in je broek??
Mensen zoals ik ;)
Hij past wel in mijn broekzak maar zit niet lekker, voor de rest een fijn toestel lekker snel en de grote van de scherm is zeer prettig _/-\o_

• Pascal Saul
  • Laatst online: 07-07 17:03
Dit wordt het niet, nee. Ik ben het volledig eens met Bright. Ik had de TyTN maar deze is onlangs gestolen. Ik doe er goed aan om deze opnieuw te kopen en niet voor deze nieuwe telg te gaan. Deze is veel te onhandig en nog niet eens uitgevoerd met WM6. De TyTN is misschien al aan de grote kant maar deze :o

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt een succes wordt... het ding is te groot en te duur. Maar het blijft wel een leuke gadget ;)

• DaannO
Artcore schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:17:
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt een succes wordt... het ding is te groot en te duur. Maar het blijft wel een leuke gadget ;)
De Athena bedient de top laag van de markt. De echte zakelijke gebruikers zullen zeker hier van gebruik gaan maken omdat het een compleet apparaat is. Echter wordt de lijn tussen een laptop en pda steeds kleiner. Je hebt een laptop voor minder dan een Athena, echter blijven ze nog groot (wat ook weer voordelen heeft).

Het is dus even afwachten, maar in deze richting zal het allemaal wel meer gaan. :)

• Rougenator
Weet iemand al wanneer de HTC Advantage uitkomt. Ik heb inmiddels verschillende sites in het buitenland gezien die het hebben over 22 maart, 6 april, 16 april en 22 april. Maar dat was allemaal niet in Nederland. Wie O wie? Welke site O welke site is de eerste? En voor welke prijs zonder abonnement?

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

• DaannO
Rougenator schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:19:
Weet iemand al wanneer de HTC Advantage uitkomt. Ik heb inmiddels verschillende sites in het buitenland gezien die het hebben over 22 maart, 6 april, 16 april en 22 april. Maar dat was allemaal niet in Nederland. Wie O wie? Welke site O welke site is de eerste? En voor welke prijs zonder abonnement?
Kijk eens in mijn sig. :)

Echter wordt het wel ergens rond week 14 trouwens. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 13-03-2007 21:30 ]

• Rougenator
@ DaannO,

Uiteraard hou ik je info in de gaten, maar zoals je zag in mijn bericht zijn er verschillende data geroepen, dus vandaar dat ik zoekende ben naar de juiste. Nu kloppen jou data altijd wel redelijk, maar of dat ook in dit geval zo is? Kan je dat verifieren?

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
De Ameo van T-mobile is in al redellijk makkelijk verkrijgbaar

[ Voor 19% gewijzigd door Hatman op 14-03-2007 15:42 ]

• DaannO
Rougenator schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:35:
@ DaannO,

Uiteraard hou ik je info in de gaten, maar zoals je zag in mijn bericht zijn er verschillende data geroepen, dus vandaar dat ik zoekende ben naar de juiste. Nu kloppen jou data altijd wel redelijk, maar of dat ook in dit geval zo is? Kan je dat verifieren?
Mijn data is redelijk accuraat. Mijn bron is dan ook erg goed en heeft veel contacten bij producenten. Echter komt er onverhoopt soms wat tussen, zoals bij de N95. Dat is overmacht. Maar je kan er vanuit gaan dat dit de data zijn die de leveranciers geven aan de telecom winkels in Nederland. :)

• Rougenator
Zijn er Ameo eigenaren die ervaren hebben dat de batterijlevensduur zeer kort is? Of dat de MicroDrive niet optimaal functioneerd? Er zijn een paar artikelen verschenen op het XDA forum waabij deze issue's genoemd zijn: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=297312

(@ DaannO, In dit artikel wordt ook gesproken over uitstel van de introductie van de HTC Advantage = eind Mei?)

Wat zijn jullie ervaringen? Welke programma's hebben jullie erop zitten en zo ja hebben jullie die op de MD of op de Mini SD gezet? In wat zijn dan de snelheidsverschillen?

Wie weet of T-Mobile nog met een ROM update met WM6 uitkomt?

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de Ameo en de HTC X7500 (behalve de kleur en de prijs)?
Ik las op pdashop.nl dat de HTC X7500 met TomTom zou worden geleverd, is dit bij de Ameo niet zo?

Verder kan ik me voorstellen dat T-Mobile niet zo snel met rom updates uit zal komen. Maar zou je de Ameo wel gewoon kunnen updaten met de HTC X7500 rom, of is dit allemaal beveiligd?

Verder is dit apparaat helemaal voor mij _/-\o_
Ik maak regelmatig gebruik van de Qtec 9100. Ik doe er alles mee, behalve bellen. Alleen het display daarvan vond ik altijd veel te klein, dus dit is dan een hele mooie vervanger!

[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Jinx op 25-03-2007 19:29 ]

• dheruer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand anders hier die m heeft?

Heb de drivers namelijk op de zaak laten liggen en wil m nu graag op een pc aansluiten om daar internet op te krijgen...

Dus t zou zeeeeer gewaardeerd worden als iemand die zou kunnen mailen/uploaden??

• DaannO
dheruer schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:34:
Iemand anders hier die m heeft?

Heb de drivers namelijk op de zaak laten liggen en wil m nu graag op een pc aansluiten om daar internet op te krijgen...

Dus t zou zeeeeer gewaardeerd worden als iemand die zou kunnen mailen/uploaden??
Dat is toch gewoon activesync?

• DaannO
Gisteren met de Athena gespeeld, de zwarte versie dan. Erg mooi toestel. Hij is natuurlijk wat groot, maar het is dan ook echt geen apparaat dat je in je zak wilt doen maar juist om de functies koopt. Ik vind het zwart erg mooi staan, veel beter dan de kleur van de Ameo. Prijzig is hij wel, maar je moet er ook wat voor over hebben. :)

De pricewatch link komt nog. ;)

pricewatch: HTC Advantage X7500

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 04-05-2007 14:41 ]

• Rutgert
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-11 17:08
Nieuws: rond juni komt er een gratis update beschikbaar naar Windows Mobile 6.

Rutger

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik kijk nu naar Misco winkel, die joekel te koop aanbiedt van bijna 600 Euro. Of je kan ook abonnement gelijk nemen, 2 jaar business vodafone voor 32,50 ex btw. Of is dat 600 Euro bijbetalen bij de abonnement? Moet ik even goed lezen.... 8)7

Wat vergelijking met laptop betreft, heb je gelijk in. Voor die prijs heb je inderdaad leuk laptop. Deze is mooi compact en toetsenbord die afneembaar is is inderaad leuk. Maar zou de toetsenbord wel oplichten?
Tv-out is 1 van de weinige features die je niet snel ziet bij pda. Je kan dus video op tv laten afspelen? :)

Aangezien de topic en apparaat nog nieuw is, wacht ik wel op eerste grote reviews.
BTW, Athena wordt weinig genoemd, en Misco noemt 'm gelijk HTC Advantage X7500.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:07
Ik zag hem vandaag voor het eerst in een winkel achter glas. Ik stond daar echt te kwijlen zeg :9~ Wat een mooi ding zeg. Hij is tevens groter dan ik had gedacht en dat bedoel ik positief. Dat scherm is zo lekker groot waardoor je er prima films op kunt kijken en sowieso al het standaard PDA gebeuren. Ik hoop dat hij nog zeer lang leverbaar zal zijn zodat ik hem volgend jaar zodra mijn abbo afloopt deze kan nemen :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:29

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Sir_Hendro schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:35:
Ik zag hem vandaag voor het eerst in een winkel achter glas. Ik stond daar echt te kwijlen zeg :9~ Wat een mooi ding zeg. Hij is tevens groter dan ik had gedacht en dat bedoel ik positief. Dat scherm is zo lekker groot waardoor je er prima films op kunt kijken en sowieso al het standaard PDA gebeuren. Ik hoop dat hij nog zeer lang leverbaar zal zijn zodat ik hem volgend jaar zodra mijn abbo afloopt deze kan nemen :9
precies! dat dacht ik dus ook! :D punt is alleen: waarschijnlijk kan je alleen maar bellen mét headset.. en dat is dus absoluut niet handig... =(

//edit:

code:
1
2
3
4
5
6
T-Mobile Relax:                         150     200     250     300     400     500     750     1000    1500

T-Mobile Ameo + onbeperkt data (1 jaar)     598     569     518     511     506     494     453     417     381
T-Mobile Ameo + onbeperkt data (2 jaar)     443     385     358     344     333     274     268     262     256
T-Mobile Ameo PocketPC (1 jaar)             657     628     577     570     565     553     512     476     440
T-Mobile Ameo PocketPC (2 jaar)             526     468     441     427     416     357     351     345     339

[ Voor 23% gewijzigd door InjecTioN op 25-05-2007 16:12 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Verwijderd

je kunt ook bellen zonder headset maar alleen handsfree... dus iedereen luistert mee.
ik hoop 'm deze week te krijgen! :)

• thomasfilius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 10:12

thomasfilius

zappaeske strapatsen

Heb hem gisteren bestelt via T-Mobile. In combinatie met een Flex 20 en PIT abbo moest ik 429 euro bijbetalen. Naar mijn idee te doen qua prijs. Nu maar wachten tot hij binnenkomt.

Ben nu nog wel opzoek naar een BT headset met dockingstation die betaalbaar is. Zag dat er voor de Advantage al een dockingstation was, die ook maar even gaan aanschaffen.

Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!

Verwijderd

Ik heb 'm sinds het weekend, wat een ding..
Over de grootte: Hij past in een spijkerbroek achterzak.
Ik heb een plantronics 640 besteld, dat oortje is erg goedkoop wat erbij zit.
Ook geen USB aansluiting, moet ik ook nog los bestellen..
Ook IGO met TomTom 6 vergeleken, geef mij maar TomTom.. zeker het filemeldingen.
Maar nu is het wachten op de WM6 update!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/F80979F8208C124EC125729D00510B07_big.jpg

Mooi apparaatje hoor. Jammer dat ie 900 is.

Verwijderd

Heb m gisteren besteld via t-mobile,verlenging abo
Ben benieuwd..
iemand meerdere ervaringen?Vooral met dat HDSPA?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 06:24 ]

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Zitten nogal prijsverschillen in afhankelijk van waar je hem besteld:

Bellen met T-Mobile relatiebeheer: "gezien het feit dat u de hoogste klantenstatus heeft kunnen wij hem met een 1- jarige verlenging van uw flex30 abo + PIT aanbieden voor €559,-

Bij GSMweb.nl (waar ik nog nooit geweest ben en dus een klantenstatus van nul komma k4t heb) exact dezelfde aanbieding maar dan toestel voor €342... Is nogal een verschilletje (€217), zeker gezien het feit dat zij hem ook gewoon bij T-mobiel in moeten kopen :S

Nu nog maar ff wachten of ik hem ook daadwerkelijk ontvang, de postbode is nog niet geweest... grrrr

Hebben jullie nog advies over de veiligheid van Olipro en WM6 PK2.0 enzo als jullie begrijpen wat ik bedoel...

• Dethroned
  • Laatst online: 10-11 16:33

Dethroned

Liev

Heeft iemand al wat meer nieuws of gebruikerservaringen ?
Momenteel flex 40 2jr 360 voor de HTC versie en 209 voor de Ameo....

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Ja,ik kan je vertellen dat ik hem heel wat sneller had verwacht :(
en films er op kijken moet je al helemaal niet aan beginnen,loopt niet soepel,en het ergste is dat de beeld en geluid niet synchroon lopen :(

• xvanwaart
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit ding! Heb al een heleboel smartphones en PocketPC's versleten in mijn leven maar deze voldoet aan al mijn eisen. Ik gebruik hem voornamelijk in het ziekenhuis en in mijn witte jas is hij kleiner en lichter dan de meeste "pocket" boekjes waarmee iedereen zijn jas heeft volgestuwd.
Over de snelheid ben ik juist zeer te spreken! Ik heb hem "out-of-the-box" meteen voorzien van de laatste "Athena project" WM6 ROM (waar ik in verband met de policy hier niet verder op in zal gaan) en daarmee loopt ie als een trein! Veel sneller in het opstarten van programma's dan mijn Vario, Vario II en Vario III van een collega (waar ik ook nog over getwijfeld heb). De ingebouwde A-GPS vindt zeer snel een fix en loopt perfect soepel met TomTom 6.032. OK, films moet je even omzetten naar een 640x480 formaat maar probeer maar eens een full-size Divx af te spelen op een andere PocketPC... gaat je ook niet lukken. Wanneer je een presentatie moet houden zie je de meeste collegae kwijlen als jij je agenda aansluit op de beamer. Hij komt overigens met dat enorme scherm pas echt tot z'n recht als je hem draait op 96dpi middels realVGA. Die Microdrive is perfect in combinatie met een 6GB SDHC micro-sd kaart (met adapter) je hebt dan 14GB opslagruimte! Zelfs nadat ik de complete UpToDate 15.2 (voor de artsen onder ons) met plaatjes en abstracts had geinstalleerd bleven er zeeen van ruimte over!
Ga er nog een moeilijke klus aan krijgen om over 10 maanden een PDA te vinden die "beter" is dan deze en waar ik meer mee kan.

Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker.

• xvanwaart
Mensen! Vandaag komt er een nieuwe ROM uit met VueFlo orientation (ala ei-phone), hardware video acceleratie (eerste HTC model die dit heeft) en de nieuwe Opera webbrowser! Ik was al ontzettend tevreden met mijn Ameo maar dit gaat het helemaal moeilijk maken om over te stappen op het volgende model de 7510...

• DaannO
xvanwaart schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:52:
Mensen! Vandaag komt er een nieuwe ROM uit met VueFlo orientation (ala ei-phone), hardware video acceleratie (eerste HTC model die dit heeft) en de nieuwe Opera webbrowser! Ik was al ontzettend tevreden met mijn Ameo maar dit gaat het helemaal moeilijk maken om over te stappen op het volgende model de 7510...
Komt ie voor de 7510 alleen uit of ook voor de 7500?

• xvanwaart
Voor de 7500!

• DaannO
Dan houden we dat inderdaad even in de gaten, bedankt :)
Pagina: 1