Toon posts:

[PHP] problemen met formmail.php

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben net begonnen met een beetje te knutselen met php, maar ik loop nu al vast.. met een html die verwijst naar een php, staat allemaal op de goede plaats maar zodra ik in de html op verzenden klik krijg ik de php codes in me browser.. kan iemand me helpen, zal vast iets super simpels zijn :)

Alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je zelf al niet bedacht dat er waarschijnlijk iets foutgaat op je webserver? Geef ons eens wat nuttige info; draai je zelf een server ofzo? En wat voor webserver is dat dan?

Overigens ben je wel redelijk vaak gewaarschuwd meer informatie in je topicstarts te zetten; wellicht begint het een idee te worden om dit eens te gaan doen? Anders is dit topic geen lange levensduur beschoren.

[ Voor 38% gewijzigd door Spider.007 op 07-02-2007 09:55 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Staat alles tussen <?php ?> tags?

PHP:
1
2
code;
code;

Heb je uberhaupt php support op je webserver?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:39

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Als ie het al op een webserver draait, en niet gewoon opent vanaf zijn HD... ;)

Maar idd, allemaal gissen, geef eens wat meer info?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier wat meer informatie, ik gebruik de server van quickhost (deze ondersteund php)
Ik las hem inderdaad vanaf me HD maakt dit verschil dan vanaf een server? aan je reactie te zien wel dus ik zal het eerst via de server proberen (mocht dit het wezen dan is bij deze me probleem opgelost)
Het PHP script heb ik van internet gehaald: http://www.dtheatre.com/scripts/formmail.php

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry het werkt nu wel vanaf de server mijn excuses, ik heb verder nooit met php gewerkt en alles wat ik er over las stond alleen hoe je ze moest maken, niet hoe ze moest plaatsen.
Het script doet nu wel ze werk, alleen nog niet goed, maar dat ligt aan de code, dus dat fix ik wel, in iedergeval bedankt voor de reacties want die hebben toch tot een oplossing gezorgd en ik zal volgende keer meer info posten 8)7 :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verdiep je de volgende keer zelf eens in het probleem; we blijven niet bezig met vragen of je zelf je best eens wil doen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.