Toon posts:

MEDION MD 8820 Entertainment PC

Pagina: 1
Acties:
  • 1.776 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit wel een aparte topic waard:....

Meer informatie over de nieuwe Aldi PC: http://www.medion.de/md8820/nl/flash.html

Intel® Pentium D Processor 915
(2.8GHz, 2 x 2 MB L2 Cache, 800 MHz FSB)

1024 MB DDR2 SDRAM met 533 MHz 64 Bit
( 1 Slot vrij voor upgrades)

NVIDIA® GeForce™ 7300SE 128 MB DDR2-geheugen
DVI, D-Sub VGA en TV-uitgang
Ondersteunt tot 384 MB aan grafisch geheugen dankzij NVIDIA® TurboCache™-technologie*

250 GB SATA harde schijf, 8 MB cache, supersnelle 7200 rpm.
TV-tuner voor analoge TV

Multi-Standaard dvd-/cd-brander met dvd-ram Dual Layer en ondersteuning, beschrijft dubbellaags dvd's (8,54 GB) en enkellaags dvd's (4,7 GB).

6-kanaals audio-uitgang

Aansluitingen voorzijde:
1) 2 x USB 2.0
2) Hoofdtelefoon
3) Microfoon
4) Multikaartlezer

Aansluitingen aan achterzijde:
1x D-Sub VGA
1x DVI
1x TV out
2x PS/2
1x Com-poort
1x Parallelle poort
4x USB 2.0
1x RJ-45 LAN
1x Front Line Out
1x Side Surround Line Out
1x Center/Subwoofer Line Out
1x Back Surround Line Out
1x Line In
1x Mic
1x antenne-ingang analoog
1x S-Video In
1x Composite Video In

Toebehoren:
PS/2 Toetsenbord
Muis
Draadloze afstandsbediening
2 Multimedia luidsprekers

Authentieke Windows Vista™ Home Premium
Microsoft® Works 8.5
Power DVD 7
PowerDirector 5.0 SE
PowerProducer 3
Medi@Show 3SE
Nero Burning ROM 7 Essentials
Nero Recode 2 Essentials
Nero Express 7 Essentials
Nero Vision 4 Essentials

Ik zou hem het liefst meteen upgraden naar 3GB intern geheugen.... maar ik heb geen idee in welke categorie het geheugen valt (pc3xxx, pc4xxx etc etc.). Bovendien weet ik niet of dat hij wel 2GB aan extra geheugen aankan.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/551

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 10:13 ]

Verwijderd

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als student kan ik me niet veel veroorloven. en dan is dit toch wel een leuk apparaat. Ik speel me spelletjes wel in 1024*. geen probleem.

Ik heb het idee dat met name de grafische kaart en het karige interne geheugen hier de zwake schakels zijn. klopt dat? En trekt dit apparaat vista wel goed?

Ik heb ergens gelezen dat je moet oppassen met het upgraden van medion pc's. een verhaal over voeding e.d. weet iemand meer?

gr.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben net naar de aldi gelopen, om er 1jte te checken.. maar ze waren al sinds vanmorgen 10:00 uitverkocht helaas..

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:18:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als student kan ik me niet veel veroorloven. en dan is dit toch wel een leuk apparaat. Ik speel me spelletjes wel in 1024*. geen probleem.

Ik heb het idee dat met name de grafische kaart en het karige interne geheugen hier de zwake schakels zijn. klopt dat? En trekt dit apparaat vista wel goed?

Ik heb ergens gelezen dat je moet oppassen met het upgraden van medion pc's. een verhaal over voeding e.d. weet iemand meer?

gr.
Er zitten wel meer zwakke schakels in. Weinig geheugen voor Vista, low budget processor. Eigenlijk is het gewoon een low-end PC. Niet dat daar wat mis mee is, ik ben zelf ook een vrek tot en met, maar als je grote verwachtingen hebt van het ding kan het weleens een teleurstelling worden. En tja, mensen denken bij de Aldi automatisch dat het een giga snelle machine moet zijn maar dat hoeft dus helemaal niet.

[ Voor 16% gewijzigd door smvs op 07-02-2007 14:02 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Toch is het mij absoluut niet duidelijk waarom dit nu een eigen topic waard is :?

Het is een specsheet en een softwarelijstje, voor de rest niets extra's. Kan dus beter in Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3. Dicht dus

[ Voor 16% gewijzigd door Turkish op 07-02-2007 14:06 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.