Toon posts:

[Vista] Geen 'Administrator' user bij HP installatie? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is dus echt een probleem. We hebben een door HP voorgeinstalleerde pc gekocht met Vista en daarop staat dus geen administrator user!!

Help desk van HP gebeld en als antwoord "klopt, kunnen we niets aan doen".
Je kunt dus niet bij enkele mappen zoals programma files, waardoor je oude data niet kunt overzetten.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
en heb je al eens geprobeerd om een user aan te maken met beheerders rechten of lukt dat niet?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Komt de user "Administrator" pas niet naar boven in Veilige Mode, zoals in XP?
Of 2x in het login scherm op CTRL + ALT + DELETE klikken zodat je zelf een username kan invoeren?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 19:32

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

andreict schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:15:
en heb je al eens geprobeerd om een user aan te maken met beheerders rechten of lukt dat niet?
offtopic:
Dat zou wel het toppunt van veiligheid zijn in Vista of niet ;)

Maar even serieus. Als het goed is heb je Restore CD's/DVD's bij je pc gekregen. Probeer die anders eens te draaien, en kijk of je daar bij de installatie wél een administrator account aan kunt maken? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:37
ctrl+alt+del (2x) werkt helaas niet. (iig niet bij mij, Home Premium UK) Maar dit is de eerste link op google als je zoekt naar "Vista Administrator Account"

http://www.computerworld....leBasic&articleId=9001970

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ben je niet in de war met UAC? Ik proef namelijk een beetje in mijn omgeving dat mensen het vreemd vinden dat je steeds overal toestemming voor moet geven, als of je geen administrator bent van je machine.

http://technet.microsoft....indowsvista/aa905108.aspx

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Terugbrengen en geld terugvragen? Kijken of ze dan wel kunnen/willen helpen?

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-03 00:16
Je kan je HDD rechten veranderen maar dan geldt het voor alle mappen op die HDD.

Rechtermuis op de hdd staan dan eigenschappen dan security dan geadanceerd dan eigenaar dan wijzig dan user kiezen die je wilt gebruiken en je kan je backup terug zetten files aanpassen enz enz.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan. Daarnaast lijkt het er inderdaad op dat je je maar even moet verdiepen in Vista :)

Administrator echten Vista > [Vista] Geen 'Administrator' user bij HP installatie? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1