Toon posts:

Firefox downloadt niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey k heb een vraagje, Firefox download bij mij niks meer, als ik jpg's wil opslaan lukt het zelfs niet, er gebeurt gewoon niks. Internet Explorer download wel gewoon nog alles maar omdat ik Firefox veel liever gebruik is dit zeer irritant. Heeft iemand tips of weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Over welke versie van FireFox hebben we het hier en wat zijn je download instellingen?
Als je bijvoorbeeld de downloadbeheerder hebt uitgeschakeld én je laat alles standaard in een bepaalde map opslaan, dan zul je geen enkele melding krijgen dat er iets gebeurt.

En heb je al een herinstallatie geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door MadMarky op 07-02-2007 02:07 ]

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
k heb de nieuwste versie 2.0.0.1 downloadbeheerder staat uit maar ik heb gekozen voor de optie om zelf op te slaan waar ik wil, en eerst had ik bureaublad maar daar kwamen ze gewoon niet:S Herinstallatie heb ik geprobeert werkte niet. Maar volgens mij was niet alles verwijdert want toen ik hem opnieuw installeerde had ik me Add-ons gewoon nog..

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volstrekt onduidelijk topic. Over welk OS praten we? Als je downloadmanager uit staat en je download naar een locatie ergens in je temp files is het lastig te zien ja. Wat heb je zelf al geprobeerd?

Kortom: Wat gebeurt er nu precies en wat heb je zelf nou al gedaan en gecheckt om het probleem op te lossen?

Ik denk ik zeg het maar even, voordat mensen hier gaan wildschieten met oplossingen die niet terzake doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor de onduidelijkheid..

Ik heb Windows XP SP2
Firefox 2.0.0.1

Als ik iets download, slaat Firefox het niet op waar ik wil. zelfs plaatjes slaat hij niet meer op. Ik heb Firefox gereinstalled en ik heb geprobeert het download beheer aan te zetten en een add-on Download Statusbar gedownload geen van allen werkt.

Ik sla niks op in me temp ofzo in ieder geval niet dat ik weet, ik kies gewoon Bureablad of Mijn Documenten.

Bedankt voor de hulp!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:39

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een echte oplossing weet ik niet, maar als je firefox deinstalleerd blijven de plugins staan. Om die weg te krijgen moet je na de deinstallatie de firefox map zelf ook nog verwijderen. Dan ben je alles kwijt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

en als je total commander gebruikt kun je bv eens in je C: shift-alt-enter drukken,..de grootte van je mappen onthouden , een grote file downloaden met FF en daarna weer shift-alt-enteren op je c

als FF al wat opslaat zi je vanzelf welke mappen gegroeid zijn

let wel dat je wsl show hidden/system moet aanvinken in de total commander settings

suc-6

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 09:25
Het is een heel vaag probleem.

Ik heb het probleem ook nooit kunnen vinden, uiteindelijk heb ik het profiel weggegooid en een nieuwe aangemaakt.

Vergeet niet je favorieten op te slaan voor je je profiel weggooit! Die zijn namelijk aan je profiel gekoppeld.

User Error -- Please Replace User

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 21:40

fatshark

fat to da bone

Maak je misschien gebruik van Symantec rommel?
Misschien wordt FF dowloads geblocked in Symantec?

fat to da bone

• DizzyVacation
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kun je je downloadbeheer wel openen dan?
Misschien is je download geschiedenis-file corrupt geraakt, heb ik ook eens gehad.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties!

Als ik me download geschiedenis kijk staat er niks.
En hoe maak je een profiel aan? of gooi je deze weg?
Ik gebruik geen symantec alleen firewall van Sygate of werken die samen? Firefox staat daar zoiezo op Allow k zou niet weten hoe die me files anders blocked..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!! met een nieuw profiel deed hij het weer! bedankt iedereen!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 17:56
Voor de volgende keer of de volgende gebruiker, dit probleem zit 'm meestal in de downloads.rdf file, die zich bevind in de C:\Documents and Settings\User\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.xxx\ folder.

Als je deze weghaalt doet ie het weer :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

thanx had zojuist ook dit probleem, de laatste tip werkt perfect. :)

ola

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:33

mace

Sapere Aude

Ik heb ook dit probleem, had ik met 1.5.0.9 (?? de laatste 1.5 iig.) en om een oplossing te zoeken heb ik 2.0.0.2 geïnstalleerd, maar het mocht niks baten.

Ik ga het nu even proberen.

edit: het werkt, ik ben alleen vergeten om mijn bookmarks toolbar apart te backuppen, blijkbar is dit nodig 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door mace op 14-03-2007 09:09 ]

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07-2025

Ccc

Jiriki schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:41:
Voor de volgende keer of de volgende gebruiker, dit probleem zit 'm meestal in de downloads.rdf file, die zich bevind in de C:\Documents and Settings\User\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.xxx\ folder.

Als je deze weghaalt doet ie het weer :)
Perfect deze oplossing. FF werkt meteen weer normaal.

Ik snap niet goed waarom de website van FF waar ik em gedownload heb ze niet een kopje met FAQ hebben en zoiets bij staat. Heb net een hele tijd gezocht maar vind niks erover.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

FAQ is niet altijd perfect, maar er is wel Mozbrowser forum. Die heeft wel wat oplossingen die niet in FAQ staan. Heb je daar wel naar gekeken? Want het is goed bezochte forum met veel problemen en oplossingen door gebruikers.

• PA4MW
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 23:18
Wat grappig, had precies hetzelfde probleem zoals hier verteld is. Bij mij werkt de oplossing perfect, bedankt! :)

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-12-2025
Sorry voor de kick maar ik heb dus ook dit probleem.

Ik draai Vista Ultimate en FF 2.0.0.6

Ik heb de voorgestelde oplossingen geprobeerd maar zonder succes. Het bestand download.rdf kon ik niet vinden. Ook kon ik de profile manager niet openen. Er gebeurt gewoon niks wanneer ik bij uitvoeren firefox.exe -ProfileManager intyp. FF draait op dat moment niet.

Hier wat screenshots ter verduidelijking:

Profielen map zoals het er bij mij uit
ziet.

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/9260/ffprofilesjp5.th.jpg

EDIT:

Ok stom van mij. Ik ging er van uit dat ik bij de map Local moest zijn bij App data. Dit moest dus Roaming zijn. Hier vind ik wel het bestand downloads.rdf. Heb het bestandje verwijderd en alles werkt weer :)

[ Voor 43% gewijzigd door Pred87 op 03-09-2007 19:58 ]

Pagina: 1