Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

acronis true image opstart fout

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bij een reboot met de acronis opstart cd kijg ik de volgende fout bij een reboot

Kernel BUG at generic.c:115!

ik kom dan ook niet meer verder. Iemand enig idee, ik kan mijn backup niet meer terugzetten.... :( :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 22:42 . Reden: typefouten ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=154200
I get a Kernel BUG at generic.c:115
Invalid Operand: 0000
INSMOD
/bin/insmod amd74xx

Safe Mode will boot, but no drives (NVIDIA Raid apparently not loaded) and no Network (NVIDA Ethernet) -- so how am I supposed to save an image?

HELP! (This is not exactly a rare motherboard)
Did you try the "quiet acpi=off noapic" parameter as detailed in the Please Read Before You Post sticky?
I had the same problem. Bartpe is an excellent workable solution. Just get your nvidia raid drivers and put them in the driver folder of Bart. Hollar back if you need help.
Maar zou je ook wat meer relevantie informatie kunnen geven? Wat voor een PC, welke versie van True Image, wat heb je allemaal al gedaan om het te proberen te verhelpen e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 06-02-2007 22:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
OK >:)

Ik heb een MSI P965 Platinum [MS-7238] met een dual core 6300
2 gb (2*1) G.SKIill geheugen PC2-5300 . Sapphire 1600pro 512 Hitachi 250k SATA, Maxtor 9 160 SATA

versie Acronis True Image Home edition 10.0

Ik diverse opstartmedia geprobeerd
CD
USB
HD

Allen geinstalleerd via de wizard van acronis.
Zodra ik via die media opstart krijg ik de foutmelding.

}:O

Verwijderd

Hi Dario.Phoibos

Ik zit met hetzelfde problem. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?

Gr, Marwijn

• BJC2008
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:15
Hallo,

Ik heb gechat met acronis support en ze zeggen dat ze alleen support geven op de huidige versie, maar
de opties werken bij mij niet zo, even op F11 drukken bij het opstart scherm. Ik had ook al een probleem
met PING backup die geen Sata harddisk kon zien, misschien nog eens proberen met PING.

Ik heb de oplossing gevonden, je maakt een BartPE schijf met de BartPE plugin erbij ingeladen, handleiding staat online, je boot de BartPE schijf en selecteerd gewoon Acronis restore, je kunt dan ook backuppen en
restoren tegelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door BJC2008 op 01-05-2009 18:34 ]