Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een switchboard in Acces met daarop een aantal knoppen, de meeste van deze knoppen werken als ik erop klik op een aantal knoppen na. Nu is het me opgevallen dat alle knoppen die niet werken als command het cijfer 4 hebben, zie onderstaand overzicht, irrelvante tekst is vervangen door sterretjes.
Wanneer ik inlog met administrator rechten werken de knoppen wel.
Het programma draait vanaf een Terminal Server (Windows 2003), wanneer ik met bepaalde gebruiker met meerdere rechten inlog werken ook allen knoppen.
Het maakt trouwens niet uit achter welke computer er wordt gezeten.
Het moet dus bijna wel iets met de rechten van de gebruiker te maken hebben. Ik kan alleen niet vinden waar het probleem zit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder weinig verstand van Acces heb.
Wie kan me helpen?
Ik heb een switchboard in Acces met daarop een aantal knoppen, de meeste van deze knoppen werken als ik erop klik op een aantal knoppen na. Nu is het me opgevallen dat alle knoppen die niet werken als command het cijfer 4 hebben, zie onderstaand overzicht, irrelvante tekst is vervangen door sterretjes.
SwitchboardID ItemNumber ItemText Command Argument 2 0 *********** 0 2 1 *********** 3 *********** 2 2 *********** 7 *********** 2 3 *********** 7 *********** 2 4 *********** 7 *********** 2 5 *********** 4 *********** 2 6 *********** 4 *********** 2 7 *********** 4 *********** 2 8 *********** 1 1
Wanneer ik inlog met administrator rechten werken de knoppen wel.
Het programma draait vanaf een Terminal Server (Windows 2003), wanneer ik met bepaalde gebruiker met meerdere rechten inlog werken ook allen knoppen.
Het maakt trouwens niet uit achter welke computer er wordt gezeten.
Het moet dus bijna wel iets met de rechten van de gebruiker te maken hebben. Ik kan alleen niet vinden waar het probleem zit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder weinig verstand van Acces heb.
Wie kan me helpen?
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 06-02-2007 23:37 ]