indexeren bestanden/mappen voor snel zoekresultaat webpage

Pagina: 1
Acties:

• Xypriz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
Hallo,

ik heb op het Internet en hier in GoT al flink lopen zoeken maar ik krijg de oplossing niet echt gevonden...

Ik wil graag een groot aantal bestanden via HTTP beschikbaar maken (met name media-files) voor vrienden. Het is de bedoeling dat zij via een webpagina op mijn server kunnen inloggen en kunnen zoeken op bepaalde mediabestanden. Het resultaat moet dan niet alleen de losse files zijn, maar ook de namen van de folders die aan de zoekopdracht voldoen. Het downloaden van losse files maar ook complete folders moet mogelijk zijn.

Ik kwam op een zeker moment uit bij fileman van iisworks.com. Dit programma voldoet precies aan bovengenoemde eisen maar als ik een zoekopdracht uitvoer op een van de top-level folders (waaronder dus meer dan 10.000 files verdeelt ondere meerdere subfolders bengelen), dan duurt het een eeuwigheid (meer dan een paar minuten) voordat er resultaat verschijnt.

Is het mogelijk om met fileman een indexering op te zetten? De indexerings service hoeft niet de metadata weer te geven maar puur de namen van de files en folders. Als dit niet met fileman kan, heeft iemand dan een tip waarmee het dan wel zou gaan?

Bij voorbaat dank!!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 20:56

McMiGHtY

- burp -

Lucene .Net, is de .Net implementatie van de lucene zoekmachine dinges.
Indexeert je bestanden en showed dit in een web frontend.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Xypriz
snelle engine idd maar kan deze ook folders laten zien en kun je die vervolgens in zijn geheel downloaden?

• Xypriz
kick...

iemand nog suggesties?