Toon posts:

LCD Scherm zonder ghosting?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een fanatiek gamer en ben van plan een plat scherm aan te schaffen. Nu zoek ik een goed scherm van 19 tot 22 inch.

Een voorwaarde is dat er geen tot vrijwel geen ghosting in zit. Ook wil ik graag een lage ms.

Heeft iemand een aanrader? ( vind het nogal lastig om nou een game scherm te vinden, is een 20,1 4:1 scherm nu echt beter voor games, je ziet zoveel breedbeeld, wat mij niet ideaal lijkt voor games....)

Grtz Tim

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-07 18:51

aapelite

Do the kirby!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ghosting is IMHO behoorlijk over-rated, meer een marketing term aan het worden om schermen aan te prijzen.

Bij de moderne schermen 8ms of minder moet je toch wel goed kijken wil je ghosting zien.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-07 11:15
Gunner schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:36:
Ghosting is IMHO behoorlijk over-rated, meer een marketing term aan het worden om schermen aan te prijzen.

Bij de moderne schermen 8ms of minder moet je toch wel goed kijken wil je ghosting zien.
Sterker nog... onder de 12 ms is het voor menselijk oog niet meer meetbaar.,

A Soldiers manual and a pair of boots.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor 19" de 930 en 940BF van samsung. Bij beide schermen zal je nooit ghosting hebben zelfs met de meest snelle games.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Breedbeeld is sowieso relaxt voor games, zeker de nieuwere games die de 16:10 supporten.

Verder heb je met eigenlijk ieder modern scherm geen last meer van ghosting, zeker niet de schermen van tegenwoordig waarbij je je best moet doen om een scherm te vinden van meer dan 12ms ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

To_Tall schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:37:
[...]

Dat wou ik er nog bij zetten, maar ik durfde dat niet met 100% zekerheid te zeggen, daarom liet ik het maar weg :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

voodooless

Sound is no voodoo!

Move naar correcte subforum ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
To_Tall schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:37:
[...]

Maar schermen die 12ms bij hun schermen zetten hebben vaak in de praktijk een hogere responsetijd. In ieder geval zit je bij een recentelijk scherm met een TN-paneel bijna altijd wel goed.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Verdiep je ajb eerst zelf in de materie, dan kan je deze vraag ook zelf beantwoorden. Lees Registratievoorwaarden / korte FAQ ook nog even door ajb, het lijkt erop dat je die tijdens de registratie wat te snel weggeklikt hebt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.