Goede dag allemaal,
Ik kom mijn antwoord echt niet tegen in andere onderwerpen dus zou graag jullie hulp willen hebben.
Ik ben helemaal splintercell fan en op mijn acer TM 4001 ging dat allemaal probleemloos. Maar nu wil ik Splintercell double agent, ghost recon advanced warfighter en rainbow six vegas op een laptop spelen. De system requirements voor deze spellen zijn:
verder werkt double agent alleen op xp.
Ik heb mijn oog laten vallen op 2 acer en Toshiba modellen namelijk
Acer aspire 5684 of aspire 5672
toshiba a100- 409, -819, -406, -820
deze hebben de volgende specificaties:
Elmer.
Ik kom mijn antwoord echt niet tegen in andere onderwerpen dus zou graag jullie hulp willen hebben.
Ik ben helemaal splintercell fan en op mijn acer TM 4001 ging dat allemaal probleemloos. Maar nu wil ik Splintercell double agent, ghost recon advanced warfighter en rainbow six vegas op een laptop spelen. De system requirements voor deze spellen zijn:
- Processor: 3 Ghz Pentium® 4 Game optimized for Dual-processor-enabled computers.
- RAM: 1 GB
- Video Card: DirectX® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended)
verder werkt double agent alleen op xp.
Ik heb mijn oog laten vallen op 2 acer en Toshiba modellen namelijk
Acer aspire 5684 of aspire 5672
toshiba a100- 409, -819, -406, -820
deze hebben de volgende specificaties:
- duocore of duo 2 core met 1.6Ghz
- 1 of 2 Gb ram
- een video kaart van ATI x1600 (128Mb) of nvida Goeforce go 7600(256mb)
- deze werken met xp media center of vista
- Werken deze spellen uberhaupt op een laptop ook als er staat dat laptop modellen niet worden ondersteund?
- Welk operating system vista of xp media center?
- Welke configuratie kan ik het beste kiezen?
- Of zou ik het helemaal over een andere boeg gooien en een x box 360 gaan? Maar ja dan mis ik het spelen als ik in het buitenland aan het werk ben.
Elmer.