Ik zie in de top 100 bij RC5 soms 60000blocks ofzo. Hoe doen jullie DIT?? ik haal denk ik al sik maximum laat lopen (24uur) zo een 1000 ofzo. Hoe doen jullie dan zoveel??
Meerdere pc's gebruiken en op 1 e-mail adres laten flushen, hoe meer pc's hoe meer blocks ;o)
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Ja maar wie wil nu flushen voor een ander dat zijn dan toch zeker zo een 50PC's die voor 1 persoon werken. en wie heeft er nu 50PC's dan is dat bijvoorbeeld ikke die dat voor die zou doen dan heeft ie nog wat meer. Ik heb er toch geen baat bij als ik dat voor iemand anders doe.
Aleen is toch veel COOLER niet?
Verwijderd
sommige mensen willen hoger in de stats staan en daarom zijn er subteamsOp zondag 04 februari 2001 14:00 schreef Mallo het volgende:
Ja maar wie wil nu flushen voor een ander dat zijn dan toch zeker zo een 50PC's die voor 1 persoon werken. en wie heeft er nu 50PC's dan is dat bijvoorbeeld ikke die dat voor die zou doen dan heeft ie nog wat meer. Ik heb er toch geen baat bij als ik dat voor iemand anders doe.
Ah dus een team in een persoon die dan nog in een groot team zit. ik vind dit schijt tenzij er ipv ene mail adres een subteam naam staat
.
Verwijderd
Mijn 'subteam' heeft een eigen e-mail adres, en onder dat adres flushen wijOp zondag 04 februari 2001 14:14 schreef Mallo het volgende:
Ah dus een team in een persoon die dan nog in een groot team zit. ik vind dit schijt tenzij er ipv ene mail adres een subteam naam staat.
Ja dat is wel waar ja maar neem dan een naam die jullie als vrienden kiezen dan heeft elke vriend toch iets zeggenschap of ziet ie dat ie daar staat. Of als ie tege een andere vriend zegt dat ben ik. Ach ja, alleen is inderdaad alleen!!
ik ben nog alleen
ach ja.
ik ben nog alleen
Verwijderd
met zijn 3-enOp zondag 04 februari 2001 14:25 schreef Mallo het volgende:
met hoeveel is jullie groep?
[dpc] boerharms
hehe had het al gewijzigd (post) met 3en 50k blocks per dag huh!!!!!!! of was dat jullie totaal dan had dat gezien via de site
Verwijderd
We zijn dus met z'n drie-en en doen het nog niet zo lang, normaal sparen we ja tot rond de 20k en dan flushen.Op zondag 04 februari 2001 14:31 schreef Mallo het volgende:
ik zie net dat jullie meestall maar 50-100 doen maar 2 dagen eens 18-19k hebben gedaan hebben jullie dan gespaard ofwatte??
Binnenkort krijg ik en een van de andere 2 een nieuwe computer, dus dan kunnen we elke week ongeveer 20k flushen
wij beginnen met ons subteam ook te groeien..:P
Pixilated NetphreaX
www.netphreax.net
www.prostic.com
Pixilated NetphreaX
www.netphreax.net
www.prostic.com
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Wij doen dagelijks al zo'n 17k.
Alleen is het een beetje kloten dat de scholen een beetje rustig zijn, anders lag het veel hoger
Alleen is het een beetje kloten dat de scholen een beetje rustig zijn, anders lag het veel hoger
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik ook niet.
Men heeft het over sparen en flushen .. en daar haakte ik alleen ff op in.
Men heeft het over sparen en flushen .. en daar haakte ik alleen ff op in.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Simpel op je werk alle pc's besmetten met de dnetc client..ik heb er 36 koeien.
1x 486DX4-100
11x P100
9x PII350
2x PIII450
4x PIII500
1x CII633
4x PIII733
Thuis heb ik dan nog 2x Dual PIII500
En mijn vriend heeft nog een dual PIII800 en op zijn werk
Dual PIII800
Dual PIII450
en dan alle workstations erbij.
En dan nog halen we maar 3500-4500 per dag, heeft te maken dat niet altijd alle users op het netwerk aan het werken zijn.
Een ander probleem zijn screenblankers, maar dan verholpen worden door DEL *.SCR te doen...probleem opgelost en de koeien runnen terug op turbo.
fILeS over & out!
1x 486DX4-100
11x P100
9x PII350
2x PIII450
4x PIII500
1x CII633
4x PIII733
Dual PIII800
Dual PIII450
En dan nog halen we maar 3500-4500 per dag, heeft te maken dat niet altijd alle users op het netwerk aan het werken zijn.
Een ander probleem zijn screenblankers, maar dan verholpen worden door DEL *.SCR te doen...probleem opgelost en de koeien runnen terug op turbo.
fILeS over & out!
jou kudde zou absoluut meer dan 4500 moeten doen, check www.teamanandtech.com/speed.asp om te zien hoeveel je werkelijk zou kunnen doenOp zondag 04 februari 2001 15:46 schreef xfiles het volgende:
Simpel op je werk alle pc's besmetten met de dnetc client..ik heb er 36 koeien.
1x 486DX4-100
11x P100
9x PII350
2x PIII450
4x PIII500
1x CII633
4x PIII733
Dual PIII800
Dual PIII450
fILeS over & out!
heb je de koetjes wel als service geinstalleerd (met "-install"), dan draaien je koetjes ook als de pc uitgelogd is
Verwijderd
Sequence
ff ot: kan je de naam in GF weer wijzigen in DPC ipv 1408, staat wat leuker:)
Lijkt er trouwens op dat de productie wat minder wordt in GF
Yep, same here... ShoQ.CoM & ClubDev.NL Combined forces. Dagelijks doneren we tussen de 20.000 en 25.000 blokjes wat resulteerd in bijna elke dag in de top25 van de dpc!Op zondag 04 februari 2001 14:20 schreef Larkie het volgende:
Mijn 'subteam' heeft een eigen e-mail adres, en onder dat adres flushen wijWe zijn ook vrienden van elkaar dus dat maakt het extra leuk om 'samen' te flushen, alleen is maar alleen
Verwijderd
Als je het over mij hebt: sorry, probeerde niets te promoten... ex-cuz!Op zondag 04 februari 2001 14:55 schreef raver het volgende:
volgens mij was de afspraak geen subteams promoten :(
Verwijderd
nog ff over de sub-teams, kijk gewoon hier voor een overzicht:
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
zie in het gamma-flux-topic dat ik reeds heb gemaild en wacht tot ze er wat aan doenOp zondag 04 februari 2001 16:24 schreef jolly het volgende:
Sequence
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Pagina: 1