Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik heb zojuist een leuk tweedehands PDA'tje aangeschaft, de Compaq iPaq 3970. Ik wil deze uitbreiden met Wifi door middel van een SD WiFi kaartje. Omdat er maar 1 slot is voor SD kaartjes in mijn PDA en ik dus geen geheugenkaartje kan plaatsen, wilde ik kijken voor een SD WiFi kaartje met geheugen.
Ik vond er een in de vorm van een Sandisk 256 MB SD-WiFi kaart (Pressrelease, helaas geen directe productlink gevonden). Nieuw is dit ding niet meer te krijgen, dus ik heb gezocht op de verschillende tweedehands sites (eBay, Marktplaats etc). Ik heb er een gevonden en daar ook een bod op uitgebracht, missie geslaagd zou je zeggen.
Ik blijf toch met een prangende vraag zitten: Ik kan me voorstellen dat dit soort kaartjes niet meer worden geproduceerd, aangezien het aantal nieuwe PDA's zonder WiFi op een hand te tellen zijn. Maar is een 256 MB kaartje van SanDisk echt het enige wat ooit uitgebracht is? Geen 512 MB, geen 1 GB? Een ander merk misschien? Het persbericht was van Mei 2004, bijna 3 jaar geleden, zijn er echt geen verdere ontwikkelingen geweest op dit gebied? Zijn er tweakers die misschien wat meer weten?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik heb inmiddels genoemd kaartje tweedehands gekocht. Werkt prima, maar desondanks ben ik toch nog nieuwsgierig of er nog ontwikkelingen zijn geweest, zoals hierboven gezegd.